Vylepšená produktová nabídka a spuštění nového internetového bankovnictví napomohlo v prvním pololetí tomu, že si mKonto založilo dalších 17 260 zákazníků. V červnu díky tomu mBank v ČR překročila hranici půl miliónu zákazníků. Současně se zvýšila i aktivita zákazníků mBank. Ti za první pololetí tohoto roku provedli o čtvrtinu více karetních transakcí než v loňském roce.
„Druhé čtvrtletí potvrdilo trendy z prvního. Stále více zákazníků si do mBank chodí nejen pro bankovní účet bez poplatků, ale i pro hotovostní úvěry či spořící produkty. mBank dokázala být i ve 2. čtvrtletí nadále inovativní. Svým zákazníkům představila zcela nový spořicí produkt mSpoření, který si za první dva měsíce otevřelo přes 17tis. zákazníků. To vše spolu s pozitivními, rostoucími finančními výsledky pouze dokazuje, že strategie mBank v České republice, je správná,“ uvedl Przemysław Kłobut, výkonný finanční ředitel mBank ČR a SR.
Nové internetové bankovnictví, které mBank představila v únoru tohoto roku, již nyní aktivně používá 75% jejích zákazníků. Díky této přirozeně úspěšné adaptaci zákazníků, začala již mBank s postupným vypínáním původního internetového bankovnictví. Produktové novinky se již od května tohoto roku objevují právě jenom v novém internetovém bankovnictví.