Pátek 25. září. Svátek má Zlata.

UNIQA získala počtvrté v řadě ocenění Czech Business Superbrands

UNIQA pojišťovna získala na základě vícekolového výběrového řízení už počtvrté v řadě ocenění Czech Business Superbrands. Titul „Česká superznačka“ získávají už šest let společnosti představující absolutní špičku ve svém oboru. Jde o jednu z celosvětově nejuznávanějších autorit v oblasti hodnocení brandů, která každoročně na základě jednotných kritérií a metodologie identifikuje nejlepší značky v oblasti B2C a B2B ve více než devadesáti státech světa.

Získáním ocenění Czech Business Superbrands se UNIQA zařadila mezi elitu B2B brandů na českém trhu, které mohou sloužit jako příklad úspěšného rozvoje a vylepšování image. Zároveň představuje absolutní špičku v odvětví pojišťovnictví. Je rovněž dokladem úspěšné realizace strategie řízení značky UNIQA Brand 2.0, která je implementována průběžně, a také dlouhodobě vysokého Net Promoter Score (míra ochoty doporučit značku ze strany klientů blízkým).

„Třetí obhajoba v řadě už je velký závazek. Ceníme si opakovaného titulu vzhledem k počtu výběrových kol, množství všestranných kritérií a kompetentní garanci ze strany GfK nebo Bisnode. Pečeť Superbrands ocenila naši pozici v B2B segmentu. Korporátní obchody jsou pro nás velmi významné. Snažíme se reagovat na mnohdy revoluční změny v potřebách a nárocích zákazníků. Usilujeme o komplexnější služby, než jen o prostou pojistnou ochranu. Trendem dneška je doprovodný servis pro různé situace. Naši opětovnou volbu za nejsilnější značku v oboru pojištění bereme proto jako potvrzení naší strategie v této sféře. Sebevědomí nám dodává i nepřetržitý dynamický růst a upevňování tržního podílu,“ komentovat zisk ocenění předseda představenstva a generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček.

Program Superbrands vznikl ve Velké Británii. Projekt hodnocení značek si získal celosvětové uznání, protože každoročně vyhlašuje nejlepší značky na pěti kontinentech na základě jednotných objektivních kritérií ve vícekolovém výběrovém řízení. Při prvotní nominaci jsou zařazeny značky registrované v lokální obchodní trade-mark databázi. Odborná celosvětově působící společnost Bisnode následně vytvoří seznam kandidátů na základě tvrdých obchodních informací. Zařazené společnosti jsou pak hodnoceny v reprezentativním průzkumu realizovaném agenturou GfK podle známosti a obliby. Dostane-li se značka do semifinále, konečné slovo o udělení titulu má odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a tržního výzkumu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.