CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

25. 11. 2016

0 komentářů

UniCredit Bank spouští nový Online Banking s finančním plánováním

 


 

Moderní internetové bankovnictví od UniCredit Bank splňuje potřeby klientů v době, kdy 9 z 10 Čechů aktivních na internetu spravuje své finance především online. Stav svého účtu kontrolujeme nejčastěji hned v pondělí, do bankovnictví se první den v týdnu přihlašujeme bezmála o 40 % častěji než v jiné dny. Platby pak posíláme především dopoledne mezi 9. a 12. hodinou, ukazují data UniCredit Bank.

„Internetové bankovnictví dnes již není jen o placení. Stává se centrem finančního plánování, abychom měli všechny výdaje pod kontrolou. Přicházíme s inovací našeho Online Bankingu, která odráží právě tyto trendy. Umožňuje klientům jednoduše odesílat platby, plánovat rozpočet na budoucí výdaje a kdykoliv se přehledně podívat na ty minulé. S chytrým automatickým spořením navíc klienti snadněji ušetří peníze na všechny své sny,“ říká Carmelo Minardi, ředitel Multi–Channel Banking, UniCredit Bank.

Jednoduché placení.

Desítky tisíc běžných transakcí, které každý den klienti provedou, jim usnadní funkce ZAPLATIT. „S novou funkcí Online Bankingu nemusíte řešit, jaký typ platby chcete provést. Zadáte číslo účtu nebo telefonní číslo a systém sám pozná, zda posíláte domácí, zahraniční platbu nebo si třeba chcete dobít kredit na mobilním telefonu,“ vysvětluje Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví.

Následně jen doplníte nepovinné údaje jako variabilní symbol a platbu pošlete. Vše je intuitivní, rychlé a jednoduché.  Online Banking si také zapamatuje čísla účtů a všechny potřebné údaje a přehledně je uloží do adresáře. Pro nejčastější platby si klienti mohou jednoduše vytvořit šablonu pro další použití.

REKLAMA

Splňte si přání i sledujte své výdaje

S Online Bankingem UniCredit Bank mohou klienti nově také podrobněji sledovat své finance. Všechny výdaje klienta automaticky zařadí do jedné z devíti hlavních kategorií (Hotovost, Domácnost, Doprava, Volný čas a nakupování, Zdraví a krása, Vzdělání, Podnikání, Splátky a poplatky a Ostatní). V případě, že systém výdaj nedokáže zařadit, může si jej do správné „přihrádky“ přidat uživatel sám.

V každé kategorii jde zároveň nastavit měsíční rozpočet a na interaktivních grafech průběžně sledovat, jak se jej daří naplňovat. Hlavní stránka také ukazuje zůstatky u všech produktů včetně karet, spořicích účtů, úvěrů a investic. Své finance tak mají jednoduše klienti pod kontrolou hned při prvním pohledu do Online Bankingu.

„Další novinkou jsou „Má přání“. Toužíte po kvalitní kabelce nebo letní dovolené? Zvolíte si cenu a termín, do kdy si chcete přání splnit a Online Banking sám dopočítá, kolik potřebujete měsíčně odložit stranou. Abyste opravdu nezapomínali, rovnou jedním klikem vytvoříte trvalý příkaz, který vždy odešle potřebnou částku na spoření zcela automaticky. Za stanovenou dobu tak budete mít celou částku naspořenou a můžete se vydat na nákupy,“ popisuje Radek Jirka.

REKLAMA

Platby posíláme převážně dopoledne

Do svého internetového bankovnictví se Češi nejčastěji přihlašují v první polovině týdne. Za nejsilnějším pondělím s mírným odstupem následují další pracovní dny. „Naopak o víkendu nechává většina klientů své finance stranou, počet přihlášení opět roste až během nedělního odpoledne, tedy těsně před úplným závěrem týdne,“ přibližuje Carmelo Minardi.

Peníze pak z účtu posíláme hlavně v dopoledních hodinách, nejvyšší špička nastává po 10. hodině. Přes internetové bankovnictví proudí čím dál více peněz. Průměrná transakce klientů UniCredit Bank dnes přesahuje 6 270 Kč, což je o 7 procent více než v loňském roce. Nejsilnějším dnem je opět pondělí, významný nárůst počtu plateb ale začíná opět již v neděli podvečer.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Peníze - brýle - slepota - finanční plán

Finanční plán jako prodejní nástroj?

Finanční plán je základním nástrojem naprosté většiny finančních poradců. Je ale v dnešní turbulentní době ještě něčím jiným než marketingovým nástrojem sloužícím k prodeji finančních produktů?

Text: Petr Zámečník

30. 10. 2019

Ruce - pozdrav - stisk

Finanční poradenství jako služba roste

Jak se dnes dívají lidé na finanční poradce? Značná část je vnímá jako podvodníky, přebíječe smluv nebo pojišťováky. Na jednu stranu se není čemu divit. Podívejme se, jakým způsobem fungovalo poradenství např. před 10 lety. Dnes se ovšem situace mění a spousta lidí mění názor.

Text: Josef Černoch

22. 07. 2019


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *