Čtvrtek 16. září. Svátek má Ludmila.

Uhlídat majetek je někdy voříšek. ČSOB Pojišťovna přichází s novou kampaní podporující koncept čekáme nečekané

Pojištění ČSOB Pojišťovny zahrnuje v ceně i pojištění jízdního kola, a to i když jej přímo nespecifikujete ve smlouvě a to je zcela nečekané. Pokud vám jej tedy ukradnou třeba před obchodem, pojistka se na kolo vztahuje.

 „Tentokrát jsme na to šli jinak a propojili běžnou hlášku ze života přímo se zvířetem – v tomto případě voříškem. Hlavní hrdinkou spotu a dalších reklamních nosičů v této kampani je fenka Bára – čistokrevný voříšek. Právě tuto fenku jsme si vybrali ze dvou důvodů. Ten první je, že má za sebou velmi silný životní příběh a v soukromém životě je velmi platná, protože pomáhá postiženým dětem. Tím druhým důvodem je, že žije v Pardubicích, tedy ve stejném městě v jakém sídlí naše pojišťovna,“ uvedl Petr Milata, manažer útvaru Komunikace a reklama ČSOB Pojišťovny.

 ekáme nečekané jako dlouhodobý koncept

 Všechny pojišťovny na trhu počítají s pomocí klientům v situacích, které lze očekávat. Že vytopíme sousedy, že nám zloděj vykrade byt, že nám vyhoří zásuvka…

 ČSOB Pojišťovna počítá i se situacemi, které by v pojištění nikdo neočekával, a jsou pro všechny překvapivé. Očekáváme, že se pračka může rozbít až po zákonné dvouleté záruce, že bude ukraden notebook z kufru auta, že bude ukradeno kolo před hospodou, že bude ukraden tablet půjčený od kamaráda, že se klienti budou potřebovat zbavit pavouka v koupelně nebo myši na půdě, že se zabouchnou dveře, že se rozbije topení…

 „Prostě čekáme nečekané. A z toho vyplývá nový slogan ČSOB Pojišťovny. V komunikaci budeme vyzdvihovat právě takové situace a takové výhody našich produktů, které klienty překvapí, a které nabízíme jenom my,“ doplnil David Roček, specialista marketingu ČSOB Pojišťovny.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.