Neděle 28. listopadu. Svátek má René.

Trojnásobné vítězství Generali České pojišťovny v soutěži Nejlepší pojišťovna 2021

  • Generali Česká pojišťovna ovládla hned tři z pěti kategorií určených pro pojišťovny
  • Vítězství si odnesla v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna, Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna
  • Pojišťovna tak již potřetí v řadě obhájila vítězství v kategoriích Nejlepší neživotní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna. Navíc pak přidala prvenství v oblasti životního pojištění
  • Ke třem prvenstvím přidala Generali Česká ještě třetí místo v kategorii Nejlepší životní pojišťovna

Letošní ročník prestižní soutěže Nejlepší pojišťovna ovládla Generali Česká pojišťovna, když vyhrála celkem tři z pěti kategorií. To se v historii soutěže zatím nepodařilo žádné pojišťovně. První místo získala Generali Česká v kategorii Nejlepší neživotní pojišťovna, Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna. Navíc obsadila třetí místo v kategorii Nejlepší životní pojišťovna.

Rekordní úspěch pojišťovny okomentoval její generální ředitel Roman Juráš: „Mám velkou radost, že se nám již potřetí v řadě podařilo obhájit prvenství v obou neživotních kategoriích. Ve velmi náročném roce jsme vynaložili obrovské úsilí, abychom pro naše klienty byli ještě dostupnější a efektivnější. Přinesli jsme celou řadu inovací, díky kterým jsme schopni významně urychlit řešení škod. A to, že jsme ke dvěma titulům v neživotním pojištění získali ještě ocenění Klientsky nejpřívětivější životní pojišťovna a třetí místo v kategorii Nejlepší životní pojišťovna, je jasným potvrzením, že jdeme správným směrem. Ocenění založená na vstřícnosti ke klientům nás obzvlášť těší a považujeme je za mimořádně důležitá.“

Generali Česká pojišťovna obhájila tituly Nejlepší neživotní pojišťovna a Klientsky nejpřívětivější neživotní pojišťovna již potřetí za sebou. Za dobu trvání soutěže se však jedná již o páté dvojité vítězství v těchto kategoriích. „Upřímně děkuji celému týmu Generali České, takové vítězství si naprosto zaslouží. Není to tak dávno, co jsme týdny fungovali ve vyčerpávajícím kalamitním režimu, abychom co nejrychleji řešili tisíce škod způsobených řáděním tornáda a extrémních bouřek. Díky tomu jsme již během několika málo dní po katastrofě vyplatili desítky milionů korun, aby lidé měli finanční prostředky co nejdříve k dispozici. Společně tak klientům dokazujeme, že jsme pro ně skutečně celoživotním partnerem, na kterého se mohou spolehnout za jakékoliv situace,“ uzavírá Roman Juráš.

Pojišťovny v rámci soutěže Nejlepší pojišťovna soupeří celkem v pěti kategoriích. První místa přísluší té pojišťovně, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje vynikající hospodářské výsledky.

Ceny Hospodářských novin Nejlepší banka roku a Nejlepší pojišťovna roku se letos vyhlašují už potřinácté. Prestižní soutěž hodnotí banky a pojišťovny na českém trhu, využívá přitom výhradně objektivní data a číselné ukazatele. Ty přitom čerpá jak z oficiálních dokumentů, tak z výsledků vlastního šetření nebo s pomocí hospodářských ukazatelů, které dokládají ekonomické zdraví jednotlivých bank a pojišťoven.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.