01. 11. 2019
Subjekty:
The Banker: ČSOB je opět nejlepší privátní bankou v Česku
ČSOB Private Banking zvítězil v prestižní soutěži Global Private Banking Awards 2019 magazínů Financial Times – The Banker a Professional Wealth Management. Popáté tak získal prvenství, které se pro nejlepší privátní banku v České republice uděluje od roku 2013. Na slavnostním vyhlášení 31. října v Londýně si cenu převzali Martin Kosobud, výkonný ředitel ČSOB Private Banking, a Pavel Tichý, ředitel Wealth Office.
„Získaného ocenění si upřímně vážíme. Je pro nás velkou odměnou za celkové úsilí a potvrzením našich kvalit, o nichž se dlouhodobě snažíme klienty utvrzovat. Lví podíl na dosaženém úspěchu patří právě i jim, neboť bez jejich důvěry bychom nikdy nemohli být tou nejlepší privátní bankou v Česku. Srdečně za to děkujeme a věříme, že budeme i nadále schopni přinášet řešení odpovídající všem jejich potřebám a pomáhat jim realizovat jejich ambice a přání,“ řekl k ocenění Martin Kosobud, výkonný ředitel ČSOB Private Banking.
ČSOB Private Banking patří dlouhodobě ke klíčovým subjektům na trhu privátního bankovnictví v České republice. Své produkty a služby poskytuje klientům již více než 17 let, kromě komerčního bankovnictví se zaměřuje také na investice a s nimi související poradenství. Služby jsou určeny klientům, kteří disponují finančními prostředky převyšujícími 10 miliónů korun (nebo ekvivalent v jiné měně), mají zájem o nadstandardní servis a vyžadují bankovní obsluhu prostřednictvím stálého privátního bankéře. S nejmovitější klientelou v rámci Wealth Office kromě investičního poradenství a produktů šitých na míru řeší mezigenerační transfer majetku a nástupnictví, asistuje při prodeji jejich firem nebo vzdělává rodinné příslušníky v oblasti finanční gramotnosti.
V loňském roce rozšířil ČSOB Private Banking rozsah investičního bankovnictví i na právnické osoby. Díky tomu může ČSOB jako první banka v České republice pomáhat majitelům podniků ve všech aspektech určování budoucnosti jejich společností. Pro zajištění pohodlí pro své klienty klade důraz na inovace a co největší digitalizaci.
Zaměstnanci i klienti každoročně přispívají na dobročinné účely. Unikátním projektem v oblasti filantropie zůstává debetní Karta dobré vůle, která vznikla ve spolupráci s Mastercard v roce 2014. Z každé transakce platební kartou posílá ČSOB 0,6 % na zlepšení životní situace hendikepovaných. Navíc od roku 2017 mohou klienti na charitativní účely přispívat z vlastních prostředků předem zvoleným procentem z provedených plateb. Shromážděné prostředky neustále rostou, díky čemuž lze podpořit více komunitních projektů a lidí v obtížných situacích. Za dobu užívání Karty dobré vůle se podařilo shromáždit více než 10 miliónů korun pro potřebné.
REKLAMA