CZK/€ 25.230 -0,02%

CZK/$ 23.714 +0,00%

CZK/£ 29.540 +0,02%

CZK/CHF 26.023 +0,17%

30. 01. 2019

0 komentářů

Technologická novinka od české firmy výrazně zlepšuje komunikaci se zákazníkem

 

Snad každému už se při řešení problému přes zákaznické linky stalo, že musel několikrát opakovat a vysvětlovat stejné informace, které již napsal do emailu nebo je sdělil předchozímu operátorovi. Tato skutečnost rozhodně na náladě nepřidá, zvlášť když právě řešíte nějaký problém. O tuto komunikační nedokonalost se začal zajímat lídr českého trhu v kontaktních centrech. Společnost Conectart vyvinula nástroj nesoucí název Omnichannel, technologická novinka šetří čas jak operátorovi, tak se především výrazně zlepší servis poskytovaný zákazníkovi. 

Loading



 

Jak Omnichannel funguje v praxi? „Jde o chytré propojení informací o zákazníkovi, které již v minulosti poskytl buď emailem, přes chat, nebo třeba v rámci minulého telefonátu s operátorem a shrnuje de facto všechny informace tak, aby je nemusel znovu danému operátorovi sdělovat. Ten v systému Omnichannel již vidí, na co se zákazník ptal, s čím potřeboval pomoci a co mu již bylo ze strany operátora zodpovězeno. Jde o nástroj velmi efektivní, protože zákazníci u nás skutečně nemusí čtyřikrát dokola opakovat s čím potřebují pomoci, a hlavně mají pocit, že je firma opravdu zná,“ popisuje způsob fungování Petr Studnička, generální ředitel společnosti Conectart.

Právě zlepšení zákaznické zkušenosti a její proměna v silný pozitivní zážitek je tématem únorové konference Retail Summit 2019, jejíž jubilejní 25. ročník se bude konat v pražském Clarion Congress Hotel Prague. S technologickou novinkou Omnichannel seznámí účastníky kongresu společnost Conectart, a to ústy svého generálního ředitele.

Naším prvořadým cílem je stále zlepšovat služby, které našim zákazníkům poskytujeme, a proto je důležité bavit se o tom, jak proměnit zákaznickou zkušenost v silný pozitivní zážitek. Naučili jsme se vnímat negativní zkušenosti zákazníků a reagovat na ně. Omnichannel reprezentuje nový směr, který zákazník od zákaznické péče očekává – profesionalitu, připravenost a časovou efektivitu,“ říká Petr Studnička. Jako ředitel české a středoevropské špičky v této oblasti bude i prezentovat na již zmíněném summitu. V loňském roce se konference účastnilo přes tisícovku posluchačů, letošní ročník se uskuteční ve dnech 4. až 6. února.

Tisková zpráva Conectart

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Co jsou největší investiční témata letošního roku?

V roce 2024 se na investiční scéně objevují nové trendy a témata, která reflektují složitou povahu současného ekonomického prostředí a rychlého technologického pokroku. Jedním z těchto zajímavých témat je „longevity“ neboli prodlužování aktivního života. V oblasti finančního plánování se jedná o stále důležitější faktor.

Text: Filip Kučera

09. 02. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *