Čtvrtek 22. dubna. Svátek má Evžénie.

Staropramen dokončil modernizaci plechovkové linky. Umí balit nové typy balení a kapacitu má vyšší o 30 %

Investice 01.06.2015 | 09:17 0 Komentářů

V pivovaru Staropramen  právě dokončili modernizaci plechovkové linky. Kapacita výroby plechovek se díky tomu  zvýšila o 30 %. Linka teď navíc umožňuje stáčet nové druhy a objemy plechovek stejně jako balit jejich multibalení. Smíchovský pivovar touto investicí, která dosáhla výše 100 milionů korun, reaguje na dlouhodobě rostoucí poptávku spotřebitelů po pohodlných baleních, mezi které plechovky spolu s PET lahvemi patří. (Tisková zpráva: Staropramen)

Modernizace plechovkové linky si kladla za cíl kromě zvýšení kapacity také navýšení flexibility balení. Plechovkové pivo je u nás totiž stále oblíbenější. Prodeje tohoto typu balení společnosti Pivovary Staropramen v roce 2014 meziročně vyrostly o 26 %.

První etapa modernizace umožnila smíchovským pivovarníkům balit nově také čtyřbalení a šestibalení plechovek, po kterých je na trhu stále větší poptávka. Tato balení výrazně zvyšují spotřebitelský komfort. Druhá fáze modernizace přinesla možnost stáčet i speciální plechovky. Ty  pivovar využije především pro různé druhy nápojů, jejichž podíl se v nabízeném portfoliu stále zvyšuje. V letošním roce je ve Staropramenu využijí například k propagačním akcím na podporu Staropramen Sládkovy Limonády. 

„Spotřeba plechovkového piva v posledních letech pravidelně roste. Rozšiřování našeho portfolia o nové nápoje v čele s pivními mixy přineslo další navýšení poptávky po tomto typu balení  a navíc jeho různých druzích. Díky právě dokončené modernizaci plechovkové linky umíme flexibilně reagovat na nové trendy,“ říká k modernizaci Zdeněk Lux, vrchní sládek pivovaru Staropramen.

Modernizace plechovkové linky za celkem 100 milionů Kč zlepší provoz i z pohledu jeho ekologičnosti.  „Modernější linka je úspornější ve spotřebě vody a páry,“ dodává Zdeněk Lux.

Za růstem spotřeby plechovek u nás stojí jak růst podílu baleného piva na českém trhu, tak jejich praktičnost. Jsou to lehké a nerozbitné obaly. Tradiční spotřebitelé i mladí dospělí jejich praktičnost stále více oceňují. Piva, pivní mixy či třeba sladová limonáda jsou tak díky těmto obalům mobilnější a odpovídají životnímu stylu spotřebitelů. Dostanou se všude tam, kde lidé žijí. Včetně víkendových výletů, akcí či cest na dovolenou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.