13. 03. 2015
Subjekty:
Spot k 190. výročí České spořitelny slaví úspěch v televizi i na internetu
„Historicky se jedná o nejúspěšnější příspěvek na našem facebookovém profilu,“ uvedl Lukáš Burda, šéf digitálního týmu České spořitelny. „Během krátké doby jsme spotem na Facebooku oslovili více než 54 tisíc uživatelů, ze kterých si pak 28 tisíc toto video spustilo. Tomuto příspěvku také zhruba tisícovka lidí dala „like“ a více než 200 lidí ho pak sdílela dále. Pod spotem se i živě diskutovalo – lidé napsali více než 80 komentářů, téměř všechny pozitivní,“ doplnil Lukáš Burda.
Úspěch reklamy potvrzuje i průzkum mezi klienty banky i neklienty. „Pustili jsme do éteru velmi podařený spot. Reklama k našemu výročí se lidem velmi líbí, umí upoutat pozornost diváka a po zhlédnutí spotu nemá nikdo pochyb o tom, o jakou banku se ve spotu jedná. Tyto tři ukazatele značí nadstandardní efektivitu reklamy,“ řekl Pavel Vaněček, který v České spořitelně vede tým marketingového průzkumu.
Úspěch spotu podporuje i fakt, že drtivá většina diváků, rekordních 93 %, si po jejím zhlédnutí přesně pamatuje jeho hlavní sdělení – „Už 190 let jsme vám blíž“. Lidé z řad klientů banky i neklientů navíc nadprůměrně uvádějí, že by o České spořitelně díky této reklamě uvažovali při příštím sjednávání či řešení svých finančních záležitostí.