CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

19. 11. 2013

0 komentářů

Subjekty:

Společnosti Visa Europe a Citibank uvádějí na český trh platební nálepky

 


 

„V souladu s dlouhodobou strategií společnosti Visa Europe se zaměřujeme na postupné nahrazování hotovostních transakcí těmi bezhotovostními. Ty představují rychlejší, bezpečnější a také pohodlnější způsob platby za pomoci bezkontaktních technologií, ať již v podobě bezkontaktních karet, chytrých NFC telefonů nebo nově i platebních nálepek. Výsledkem naší dlouhodobé spolupráce se členskými bankami je více než 30 tisíc platebních terminálů podporujících bezkontaktní technologii, které držitelé Visa produktů mohou využívat po celé republice“, uvedl Marcel Gajdoš, regionální manažer Visa Europe pro Českou a Slovenskou republiku.

Bezkontaktní technologie nyní nabízí další formu snadnějšího a rychlejšího placení, a to prostřednictvím platebních nálepek Visa. Nyní je možné doslova jen „mávnout“ platební nálepkou nad čtečkou v těsné blízkosti a následně bude informace
o zahájení platby okamžitě přijata a zpracována díky zabezpečené síti Visa. Celá transakce proběhne během několika vteřin. 

Citibank byla první bankou, která na český trh uvedla v roce 2011 bezkontaktní kreditní kartu a bezkontaktní platební nálepku a také se účastnila pilotního projektu NFC mobilních plateb v České republice. Naším cílem je přinášet klientům nejnovější technologie v oblasti bankovních produktů a zahájení spolupráce je tak dalším logickým krokem, jak používání našich produktů a služeb klientům zpříjemnit a zjednodušit,“ říká Veronika Špaňárová, ředitelka retailového bankovnictví Citibank, a dodává: „Skutečnost, že je Citibank opět první bankou, která v České republice vydává bezkontaktní platební nálepky Citibank, potvrzuje naši vedoucí pozici v oblasti inovací.“

„Inovace v rámci bezkontaktních plateb nekončí, ba naopak. Platební nálepky, které Citibank nabízí jako první banka v ČR, ocení hlavně klienti, kteří jsou neustále ve spěchu a na zdlouhavé placení hotovostí nemají čas“, dodává Marcel Gajdoš.

Oblíbenost bezkontaktních karet v České republice letos výrazně vzrostla. Od ledna bylo již provedeno téměř 2,3 milionu bezkontaktních transakcí Visa u obchodních řetězců, které tento druh platby nabízejí. V současné době k nim patří například Billa, Penny Market, Globus, Interspar, Lidl, Albert, IKEA či DM drogerie.

REKLAMA

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Marcel Gajdoš: Produkty s prémimovým interchange nemáme a zavádět nebudeme

Evropská komise řeší problematiku vysokých mezibankovních poplatků při platbě kartou. Ty dosahují až 1,6 % z každé transakce. „Prémiové produkty vůbec nemáme ani neplánujeme zavádět,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

17. 07. 2014

Marcel Gajdoš: Praha by se měla poučit v Londýně

Praha v těchto dnech řeší městskou kartu. Tu by mohly nahradit nejen papírové jízdenky, ale i platební karty. „Jsme otevřeni jakémukoli systému, který by zabezpečil možnost využití bezkontaktní EMV karty v dopravě,“ říká Marcel Gajdoš, regionální manažer pro Českou a Slovenskou republiku společnosti VISA.

Text: Petr Zámečník

03. 07. 2014


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *