CZK/€ 25.265 -0,04%

CZK/$ 23.672 -0,38%

CZK/£ 29.357 +0,28%

CZK/CHF 25.977 -0,36%

13. 05. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Soutěž Česká inovace ocenila projekt Allianz Client Board, který od počátku vtahuje do přípravy nových produktů i jejich uživatele

 


 

Allianz Client Board je zákaznická skupina, která zapojuje klienty Allianz do rozhodovacích a inovačních procesů firmy. Skupinu tvoří v současné době 400 lidí z celé České republiky, kteří mají zkušenosti s produkty Allianz. „Jednoduše řečeno, tato skupina slouží jako poradní orgán, který nám poskytuje velmi cennou a rychlou zpětnou vazbu na naše produkty a služby, podobu jejich představení na veřejnosti, ale i fungování portálu MojeAllianz a řadu dalších témat. Nejde však „pouze“ o získávání zpětné vazby a pohled do světa klientů, ale o skutečnou spolupráci postavenou na dobrovolnosti a ochotě klientů ovlivňovat chování své pojišťovny,“ uvádí Iva Hrubešová, která stála u zrodu myšlenky ACB a celý projekt vede.

Jaká konkrétní problematika se na této platformě řeší a o čem v ní lidé aktuálně diskutují? Například jaká připojištění k povinnému ručení by uvítali, jaký způsob platby pojistného jim vyhovuje, co si myslí o placení složenkou, jak se jim líbí nová obchodní místa…  Jedním z prvních témat byly v roce 2012 propagační materiály. Právě podle připomínek klientů pak byly upraveny produktové letáky do podoby, kterou Allianz aktuálně používá.

Allianz vytvořila pro klienty sociální web na online platformě Ning.com, který má prvky uzavřené sociální sítě a umožňuje publikaci témat, článků, fotografií, videí a neveřejnou diskusi s vybranou skupinou zákazníků. Každý klient vstupuje do systému prostřednictvím svého uživatelského jména a hesla. Klienti byli do ACB pozváni nejprve prostřednictvím skupinových diskusí a následně pomocí videokonferencí. Webová aplikace poskytuje prostor jednak pro komunikace Allianz s klienty, ale také pro komunikaci mezi klienty navzájem.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *