CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

19. 03. 2015

0 komentářů

Subjekty:

Snoopy bude propagovat MetLife pojišťovnu na billboardech po celé ČR

 


 

MetLife je přední poskytovatel životního pojištění po celém světě, v České republice mu momentálně patří 6. místo s takřka 5 % trhu s životním pojištěním. „Životní pojištění pomáhá lidem zmírnit nepříjemné důsledky nahodilých životních situací, ať už jde o úraz, nemoc nebo dokonce smrt. Pomáhá také udržet si životní standard v případě, že se vám stane něco nepředvídatelného. Zajišťuje krytí hypotéky, když se rodina ocitne ve svízelné finanční situaci, či umožní dětem studovat i v případě, kdy jim v důsledku smrti, úrazu či nemoci nebudou schopni toto vzdělání hradit rodiče,“ vysvětluje Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny, a dodává: „Chceme být našim klientům spolehlivým partnerem, který jim pomáhá s řešením problémů celé rodiny, tomuto cíli odpovídá i zvolené kreativní řešení – jednoduché a srozumitelné dětem i dospělým.“

Postavička pejska Snoopyho je se společností MetLife nerozlučně spjata již od roku 1985. „Snoopy a jeho přátelé The Peanuts (český překlad: Buráci) byli v 80. letech poprvé uvedeni v televizní reklamní kampani. Pojišťovna MetLife se jejich prostřednictvím natrvalo vymanila z konzervativního přístupu v komunikaci se širokou veřejností a díky přátelskému Snoopymu si tato značka získává přízeň nových klientů po celém světě,“ uvádí dále Iva Musilová.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *