Středa 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Snoopy bude propagovat MetLife pojišťovnu na billboardech po celé ČR

Od začátku března do prosince 2015 můžete vidět podél nejfrekventovanějších úseků dálnic billboardy pojišťovny MetLife. Populární postavičky Snoopy a Woodstock z rodiny Peanuts mají pomoci posílit povědomí o značce MetLife ve spojení s životním pojištěním – „pojištěním pro malé i velké“. Kreativní řešení imageové kampaně pro MetLife vytvořila reklamní agentura Dawson & Ginger. Nákup mediálního prostoru byl řešen in-house.

MetLife je přední poskytovatel životního pojištění po celém světě, v České republice mu momentálně patří 6. místo s takřka 5 % trhu s životním pojištěním. „Životní pojištění pomáhá lidem zmírnit nepříjemné důsledky nahodilých životních situací, ať už jde o úraz, nemoc nebo dokonce smrt. Pomáhá také udržet si životní standard v případě, že se vám stane něco nepředvídatelného. Zajišťuje krytí hypotéky, když se rodina ocitne ve svízelné finanční situaci, či umožní dětem studovat i v případě, kdy jim v důsledku smrti, úrazu či nemoci nebudou schopni toto vzdělání hradit rodiče,“ vysvětluje Iva Musilová, marketingová manažerka MetLife pojišťovny, a dodává: „Chceme být našim klientům spolehlivým partnerem, který jim pomáhá s řešením problémů celé rodiny, tomuto cíli odpovídá i zvolené kreativní řešení – jednoduché a srozumitelné dětem i dospělým.“

Postavička pejska Snoopyho je se společností MetLife nerozlučně spjata již od roku 1985. „Snoopy a jeho přátelé The Peanuts (český překlad: Buráci) byli v 80. letech poprvé uvedeni v televizní reklamní kampani. Pojišťovna MetLife se jejich prostřednictvím natrvalo vymanila z konzervativního přístupu v komunikaci se širokou veřejností a díky přátelskému Snoopymu si tato značka získává přízeň nových klientů po celém světě,“ uvádí dále Iva Musilová.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.