03. 11. 2014
Subjekty:
Smyk, havárie, nepojízdné auto. Jak vám mohou pomoci asistenční služby?
Jak ukazují zkušenosti našich klientů s asistenční službou, kterou Triglav pojišťovna poskytuje, nemusí být tyto nenadálé situace pro vás žádným problémem. Asistenční služby se vztahují nejen k pojištění vozidel pro případ dopravní nehody, ale také pro případ poruchy na vozidle.
Stalo se standardem, že již většina motoristů ví, že v případě nepojízdného vozidla z důvodu havárie a to bez ohledu na to, kdo je viníkem, se má obrátit na asistenční službu „své“ pojišťovny. To, že řidič neprodleně kontaktuje svoji asistenční službu, mu pomůže zajistit odtah vozidla z místa nehody a současně si může ušetřit mnoho nemilých zkušenosti, které by mohl získat při využití tzv. nesmluvních autoodtahů.
Asistenční služba ZÁKLAD je služba poskytovaná v souvislosti s povinným ručením nebo havarijním pojištěním v případě pojistné události.
Asistenční pomoc poskytujeme taktéž v případě nedostatečného množství provozních náplní, vybití akumulátoru, úniku vzduchu z pneumatik, zlomení nebo ztráty klíčů.
Připojištění nadstandardní asistenční služby PLUS. Asistenční pomoc kromě pojistné události, také v případě poruchy vozidla. Možnost připojistit si v rámci produktu Basic nebo havarijního pojištění. V rámci povinného ručení Exclusive je tato asistence zahrnuta v ceně. Asistenční pomoc není omezena stářím vozidla, limit asistenční pomoci v zahraničí až do výše 30.000 Kč a to vše za 260 Kč/rok.
Více na www.triglav.cz, sjednání pojištění s výhodnou asistenční službou na www.triglav24.cz nebo telefonu 542 425 003.