Úterý 29. září. Svátek má Michal.

Smartbanking ČSOB a Ery nejvíc boduje mezi lidmi do čtyřiceti let

Nová aplikace ČSOB a Ery pro obsluhu účtů prostřednictvím chytrých telefonů a tabletů smartbanking má nejvíc fanoušků mezi klienty ve věku od dvaceti do čtyřiceti let. Během jediného měsíce si aplikaci stáhlo přes třicet tisíc uživatelů a objem uskutečněných transakcí za leden přesáhl 100 milionů korun.

ČSOB a Era spustila svůj smartbanking v lednu tohoto roku a po čtyřech týdnech si tento krok pochvaluje. „Během jediného měsíce se objem uskutečněných transakcí přes ČSOB a Era smartbanking vyšplhal přes sto milionů korun a je vidět, že s každým týdnem tento objem narůstá v řádu desítek procent. Lidé si prostřednictvím mobilních telefonů a tabletů kontrolují především své zůstatky na účtech a zobrazují si šablony platebních příkazů,“ říká Martin Štýber, manažer vývoje finančních služeb ČSOB a Poštovní spořitelny.

Právě smartphony a tablety jsou technologickým hitem poslední doby a bude tomu tak i letos. „Podle našich statistik využívalo chytré telefony na konci roku 2011 zhruba 20 procent zákazníků. Jejich prodej ale velmi rychle roste a dnes se pro ně rozhoduje více než 60 procent všech zákazníků. Příznivá je i jejich cena – chytrý telefon se dá u O2 pořídit už za jednu korunu. Smartbanking ČSOB a Ery podporujeme a věříme, že s tímto produktem bude mít úspěch,“ říká František Schneider, ředitel korporátní divize Telefónica Czech Republic.

Senioři vpřed

Zajímavý je také fakt, že ani senioři na tom nejsou s užíváním internetových aplikací vůbec špatně. „Počet uživatelů ve věku padesát a více let už sice není tak vysoký jako u mladších klientů, ale mile nás překvapilo, že si náš smartbanking stáhli i klienti nad sedmdesát let. Dokonce máme i starší uživatele,“ dodává Martin Štýber z ČSOB.  

Vůbec nejvíc si aplikaci pro obsluhu internetového bankovnictví oblíbili lidé od dvaceti do čtyřiceti let. Ani náctiletí nezůstávají pozadu – smartbanking ČSOB a Ery si v lednu stáhla necelá tisícovka mladých lidí do dvaceti let. Velkou náklonnost k internetu a moderním technologiím potvrdil také výzkum The TRU Study 2012 mezi českými mladými lidmi od 12 do 26 let. Z něj mimo jiné plyne, že 32 % vysokoškoláků nakupuje na internetu jednou týdně a 22 % dětí do 15 let se připojuje na internet pomocí mobilu několikrát denně. Je tedy jasné, že mladí lidé jsou na internetu jako doma, dokonce 78 % z nich si svůj život bez internetu už nedokáže představit.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.