Neděle 18. listopadu. Svátek má Romana.

Slavia pojišťovna řeší úpadek CK RS Tour

Slavia pojišťovna informovala dle zákona Ministerstvo pro místní rozvoj o úpadku cestovní kanceláře RS Tour. Na plánovanou dovolenou do Bulharska a Řecka již neodletí téměř dvě stovky klientů cestovní kanceláře RS Tour. Všichni klienti, kteří jsou nebo byli v době vyhlášení úpadku v zahraničí, se vracejí zpět do ČR podle plánu.

Jsme v intenzivním kontaktu s majitelem cestovní kanceláře RS Tour panem Romanem Šimkem a velmi oceňuji jeho zodpovědný přístup v nelehké situaci,“ komentuje krach cestovní kanceláře Karel Waisser, generální ředitel Slavia pojišťovny. Ta v tuto chvíli shromažďuje informace od poškozených klientů, kteří měli zaplacený zájezd, ale na dovolenou již neodjeli. „Všichni klienti RS Tour dostali informaci minimálně den před plánovaným odjezdem. Snažili jsme se zmírnit stresové situace a   a poskytnout maximální podporu klientům zkrachovalé cestovní kanceláře,“ vysvětluje Waisser.

Cestovní kancelář RS Tour, s.r.o. na sebe v pátek 10. srpna 2018 vyhlásila úpadek. Roman Šimek, jednatel RS Tour, komunikuje jak s klienty, s asistenční službou Global Assistance, tak i se Slavia pojišťovnou, která cestovní kancelář pojistila proti úpadku. V době úpadku bylo několik desítek klientů v zahraničí, převážně v Bulharsku a Řecku. Ti se postupně vracejí zpět do ČR.

Na svoji plánovanou dovolenou v sobotu 11. srpna 2018 neodletělo cca 60 klientů. Ti dostali informaci o zrušení dovolené již v pátek. Další klienti měli naplánovaný odlet v nadcházejícím týdnu. „Cestovní kancelář ročně zprostředkovala pobyt zhruba tisícovce klientů a zaměřovala se převážně na Řecko a Bulharsko. Bezproblémově fungovala několik let,“ doplňuje Karel Waisser.

Slavia pojišťovna je ve spojení nejen s majitelem cestovní kanceláře, ale také s Global Assistance  a je připravena okamžitě řešit vzniklé komplikace.

Komunikace jak se zástupci RS Tour, tak se všemi klienty probíhá korektně. Podle Karla Waissera se celá věc velmi rychle řeší a Slavia pojišťovna pracuje na co nejrychlejším vypořádání pojistného plnění. „Snažíme se pracovat opravdu velmi rychle a děláme vše pro to, aby poškození klienti dostali co nejdříve své peníze zpět a mohli si užít alternativní dovolenou,“ popisuje současné procesy ve Slavia pojišťovně Karel Waisser.

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.