19. 01. 2017
Subjekty:
Skutečný extrém je nemít pojištění, připomíná pojišťovna Generali vyznavačům adrenalinu v nové kampani
„Extrém není pouštět se do odvážných kousků, extrém je nemít pojištění,“ vysvětluje ústřední motiv kampaně Pavel Mužík, senior manažer online marketingu Generali. „Z našich zkušeností víme, že na horách se během lyžařské sezóny může stát opravdu cokoliv. I proto mají naši klienti možnost pojištění léčebných výloh až na sto milionů korun. Nezapomínáme přitom ani na odpovědnost za škody. To vše při sjednání online s pětadvacetiprocentní slevou,“ doplňuje Pavel Mužík. Online kampaň poběží do konce března. Velká část komunikace pak bude probíhat na sociálních sítích. „Od tohoto týdne nabízíme možnost stáhnout si přímo po online sjednání kartičku pojištění do aplikace Apple wallet. Není třeba ji tisknout nebo hledat po mailech. Klienti, kteří používají zařízení Apple, ji mají pořád u sebe ve svém telefonu, tabletu či chytrých hodinkách,“ dodává mluvčí pojišťovny Generali Jiří Cívka. |