Čtvrtek 28. ledna. Svátek má Otýlie.

Skupina VIG ČR posiluje spolupráci s Českou spořitelnou. ČS rozšíří nabídku neživotního pojištění a osloví nové segmenty klientů

Díky dlouholetému strategickému partnerství drží skupina VIG, reprezentovaná pojišťovnou Kooperativa a Pojišťovnou České spořitelny, s Českou spořitelnou dominantní pozici na českém trhu bankopojištění. To potvrzují i statistiky – zatímco pojistný trh v loňském roce zaznamenal propad předepsaného pojistného o 3 %, Kooperativa i Pojišťovna České spořitelny naopak rostly*. Na tomto výsledku se velkou měrou podílí i poradci České spořitelny, proto se partneři chystají posílit spolupráci, zejména v oblasti neživotního pojištění.

Výborná obchodní spolupráce s Českou spořitelnou výrazně přispívá k dlouhodobému růstu tržního podílu Pojišťovny České spořitelny. Klíčem k našemu společnému úspěchu v České spořitelně je schopnost pojišťovny rozumět potřebám poradců na pobočkách a poskytnout jim maximální prodejní podporu,“ říká za Pojišťovnu České spořitelny Tomáš Vaníček. Jednoznačně se ukazuje rostoucí trend prodeje přes bankovní poradce.  I díky nim Pojišťovna České spořitelny patří k „tahounům“ trhu s životním pojištěním, kde jí aktuálně patří třetí místo.

V rámci obchodní sítě České spořitelny vzrostlo za prvních šest měsíců letošního roku předepsané pojistné u běžně placeného životního pojištění FLEXI meziročně o 8 % a dosáhlo výše 1,4 mld. Kč. Česká spořitelna současně na svých pobočkách meziročně zvýšila i prodej majetkového pojištění Kooperativy, tedy pojištění domácnosti a nemovitosti, a to o více než 30 %. Prodej pravidelně placeného pojištění pak Česká spořitelna dokonce meziročně zdvojnásobila.

„Prodej neživotního pojištění od Kooperativy chceme na našich pobočkách výrazně posílit.  Cítíme rostoucí poptávku našich klientů i po produktech neživotního pojištění. Chceme proto využít naše společné dosavadní zkušenosti z prodeje životního pojištění FLEXI a rozšířit je i na další pojistné produkty,“ říká Marek Blaha, ředitel distribuce České spořitelny. „S cílem posílit tuto oblast v našem portfoliu začínáme budovat síť specialistů pojištění, kteří se postupně objeví v našich pobočkách.“

Rozšíření nabídky se týká především oblasti neživotního pojištění. Jeho prodej chce Česká spořitelna podpořit zejména komplexnější obsluhou klienta a zjednodušením administrativních procesů. „Týká se to především oblasti bydlení, kde se potřebám klientů bude věnovat více než 50 pojišťovacích specialistů,“ upřesnil Blaha.

V příštím roce chce Česká spořitelna ve spolupráci s partnery rozšířit nabídku specializovaných produktů krytí rizik i pro klienty Erste Premier a klienty z řad středních a malých firem. Právě tam totiž vidí velký potenciál k růstu – tito klienti mají velkou důvěru ve značku Erste Premier a Česká spořitelna a zároveň je to segment, který v naplnění pojistných potřeb zaostává za západní Evropou. „Z těchto důvodů v této oblasti i nadále očekáváme dvojmístný růst,“ uzavřel Blaha.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.