Úterý 19. října. Svátek má Michaela.

Skupina ČSOB to s udržitelností myslí vážně. Vyzývá Českou spořitelnu k přátelskému duelu v zelených kilometrech

Udržitelnost a udržitelné chování je jedním ze základních pilířů, na kterých stojí celková strategie skupiny ČSOB. Respekt a zodpovědné chování je již dlouho běžnou součástí všech procesů i přístupu každého zaměstnance. ČSOB chce jít ještě dále a inspirovat a motivovat nejen své zaměstnance ale také širokou veřejnost. Proto se rozhodla vyzvat svého největšího konkurenta Českou spořitelnu na soutěž o zelené kilometry.

 „Česká spořitelna patří k nejvýznamnějším institucím na českém bankovním trhu a tím současně k našim největším konkurentům. I přesto, že jsme konkurenty, máme nepochybně v oblasti udržitelnosti a odpovědného chování společný cíl. Rozhodli jsme se proto Českou spořitelnu oslovit a v přátelském klání sbírat zelené kilometry. Chceme tak zábavnou a soutěživou formou motivovat zaměstnance skupiny ČSOB a České spořitelny k získání co největšího počtu zelených kilometrů během cesty do práce a z práce. Za zelené kilometry budou považovány ty, které jsou zdolány ekologickým způsobem – chůzí, během, jízdou na kole, nebo třeba jízdou na elektro skútru či v elektromobilu. Započítávat se bude i využití MHD či dokonce práce z domova, kdy se nevytváří žádná uhlíková stopa dojížděním.

Češi jsou zdravě soutěživým národem a já věřím tomu, že „Zelená výzva“ bude pro nás všechny obrovskou příležitostí ukázat, že zodpovědné ekologické chování bereme vážně, dokážeme to na konkrétních výkonech a zároveň si třeba vyzkoušíme něco nového v „disciplíně dojíždění do práce a z práce“. Také věřím, že touto jedinečnou aktivitou inspirujeme další firmy a instituce k zamyšlení o tom, jak mohou změnit své chování a konání v oblasti ekologie a udržitelnosti,“ prohlásil Petr Hutla, člen představenstva ČSOB zodpovědný za Řízení úvěrů, Public affairs a společenskou odpovědnost.

V případě, že Česká spořitelna výzvu přijme, bude v průběhu celého října probíhat v obou bankách sběr kilometrů. Na konci měsíce finální kilometry sečteme a společně oznámíme vítěze. Skupina ČSOB bude aktivně motivovat a podporovat všech svých více než 8000 zaměstnanců, aby svým zapojením do výzvy šli příkladem ostatním a ukázali, že zdravější prostředí tvoříme my sami, tady a teď.

„Podíl uhlíkové stopy, který v České republice vzniká z dopravy, dosahuje až 14ti procent. Proto jsme se rozhodli podpořit právě tuto oblast a všemi možnými silami zajistit snížení hodnoty uhlíkové stopy právě v dojíždění. Pokud dokážeme motivovat zaměstnance ČSOB a České spořitelny, věřím, že touto hravou formou zlepšíme vnímání odpovědného chování jako důležitého kroku pro naši budoucnost v rámci celé společnosti,“ uzavírá Petr Hutla.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.