Neděle 26. září. Svátek má Andrea.

Skupina BNP Paribas Cardif zaznamenala rekordní výši předepsaného pojistného za rok 2018, překročila mezník ve výši 30 mld. EUR

BNP Paribas Cardif, světový lídr v oblasti spolupráce mezi bankami a pojišťovnami a v segmentu pojištění úvěrů, zaznamenal v roce 2018 rekordní předepsané hrubé pojistné jak v oblasti životního, tak neživotního pojištění. Společnost BNP Paribas Cardif oznámila rekordní výsledek, který překročil mezník ve výši 30 miliard EUR.

Tento rok byl ve znamení úspěšného uvedení pojišťovny Cardif IARD do sítě poboček BNP Paribas French Retail Banking. Pojišťovna zdárně prochází digitální transformací a pokračuje v realizaci svého rozvojového plánu. BNP Paribas Cardif potvrzuje své plány do roku 2020, a zároveň se zaměřuje na pozitivní dopad svých obchodních aktivit na společnost.

Hrubé předepsané pojistné za pojišťovnictví BNP Paribas celkem činilo ke konci roku 2018 31,8 mld. EUR, což představuje nárůst o 9 % oproti roku 2017. Segment životního pojištění dosáhl hrubého předepsaného pojistného ve výši 24,7 mld. EUR, což představuje nárůst o 10 % oproti roku 2017, zatímco segment neživotního pojištění představoval 7,1 mld. EUR (+ 4 % ve srovnání s předchozím rokem).

Čistý zisk před zdaněním činil 1,5 miliardy EUR. Byl prakticky stabilní při stálém rozsahu a směnných kurzech (- 0,3 %) a zahrnoval dopad poklesu na finančních trzích na konci roku. K 31. prosinci 2018 spravoval BNP Paribas Cardif majetek v hodnotě 239 miliard EUR, což představuje nárůst o 1 % ve srovnání s rokem 2017.

Strategická partnerství ve více sektorech

BNP Paribas Cardif v roce 2018 zahájil nebo obnovil téměř 120 partnerství po celém světě, včetně několika strategických partnerství s významnými hráči v různých odvětvích a zemích:

Retail: BNP Paribas Cardif rozšířil spolupráci se společností HP Tronic, významným hráčem v oblasti prodeje domácích spotřebičů, spotřební elektroniky, počítačů a mobilních telefonů v České republice a na Slovensku.

Telekomunikace: Orange, jeden z předních světových telekomunikačních operátorů, vybral BNP Paribas Cardif, aby poskytl pojištění pro smartphony a tablety jeho klientů ve Francii.

Bankovnictví: v roce 2018 došlo ke spuštění společného podniku vytvořeného v Japonsku mezi BNP Paribas Cardif a Sumitomo Mitsui Trust Bank, což je součást čtvrté největší bankovní skupiny v zemi.

Automotive: v Rusku obnovila společnost BNP Paribas Cardif partnerství s RN Bank, dceřinou společností RCI Bank and Services (skupina Renault).

Další významnou událostí roku 2018 bylo květnové spuštění nové nabídky pojištění nemovitostí a úrazového pojištění společnosti Cardif IARD, společného podniku BNP Paribas Cardif a Matmut. Pobočková síť BNP Paribas ve Francii již koncem roku 2018 prodala více než 100 000 pojistek. Cílem je do roku 2020 ztrojnásobit prodeje majetkových a úrazových smluv a zvýšit podíl retailových klientů BNP Paribas z 8 % na 12 %.

BNP Paribas Cardif opět prokázal svou schopnost chopit se rozvojových příležitostí prostřednictvím partnerství s významnými distribučními partnery. BNP Paribas Cardif nyní spolupracuje s 500 partnery ve 35 zemích, a má tak největší počet bankopojišťovacích partnerství na světě.

BNP Paribas Cardif je na základě zkušeností s pojištěním úvěrů světovým lídrem v této oblasti podnikání.

Konkrétní pokrok a potvrzení cílů pro rok 2020

BNP Paribas Cardif aktivně realizuje svůj plán rozvoje na období 2017 – 2020 aktivitami, které jsou zaměřeny na zlepšování vztahů s partnery a jejich klienty. Cíle stojí na pěti pilířích:

  • Zvyšování ziskové marže a řízení rizik,
  • Vytváření nových zákaznických zkušeností pro pojištěné a obchodní partnery,
  • Transformace dat na zvýšení hodnoty pro klienty,
  • Rozvoj zaměstnanců a jejich spokojenosti,
  • Udržení růstu skrze diverzifikaci obchodních aktivit.

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.