CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

28. 03. 2019

0 komentářů

Skupina AXA Česká republika a Slovensko zveřejňuje bez cenzury klientské hodnocení svých produktů a služeb

 

Skupina AXA Česká republika a Slovensko na internetu transparentně zveřejňuje klientské hodnocení svých produktů a služeb. Je první finanční institucí, která jej na obou trzích publikuje v plném znění a bez cenzury v takovém rozsahu. V reálném čase získává, měří a zveřejňuje zpětnou vazbu svých klientů na všechny klíčové okamžiky, jako jsou sjednání pojištění, penze či investice, respektive jejich ukončení spojené s výplatou financí či pojistného plnění, a to i v případě likvidace škody. Dnes byl spuštěn ostrý provoz. Od zahájení pilotní fáze v roce 2017 se do něj zapojilo přes 7 tisíc klientů. Hodnocení klientské zkušenosti zajišťuje pro skupinu AXA Česká republika a Slovensko nezávislá společnost eKomi.

Loading



 

Naší strategií je důsledná orientace na klienta, posílení vzájemných vztahů a posun do role partnera, který stojí po boku klienta ve všech důležitých momentech jeho života. Ať už se jedná o prevenci, servis, krytí rizik, zhodnocení úspor na penzi či investice. Je na nás, abychom přemýšleli nad tím, jak být pro klienta lepší, odlišnější, odvážnější, aby si nás lidé vybírali kvůli dobré zkušenosti s našimi produkty a službami. Za zpětnou vazbu našim klientů děkuji, velmi si jí vážím, protože nám pomáhá být pro ně lepším partnerem,” komentuje inovaci Chief Executive Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Robert Gauci.

Konkrétní a věcná zpětná vazba klientů je pro nás důležitá. Podněty získané v rámci transparentní zpětné vazby klientů jsou pro nás spouštěcím mechanismem pro další úpravu procesů, produktů i služeb tak, aby naše nabídka odpovídala měnícím se potřebám našich klientů. Postupně budeme přidávat a měřit i další klíčové momenty ve vztahu s našimi klienty tak, abychom získali kompletní obrázek o tom, jak nás vnímají ve všech důležitých okamžicích,“ uzavírá Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA Česká republika a Slovensko Frederic Boulanger.

Skupina AXA Česká republika a Slovensko již od roku 2017 nasbírala přes 7 tisíc hodnocení od svých klientů. Průměrné hodnocení se aktuálně pohybuje mezi 4,3 a 4,4 hvězdičkami z pěti možných. Další detaily představí skupina AXA Česká republika a Slovensko na tiskové konferenci v druhé polovině dubna.

Tisková zpráva AXA

REKLAMA

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *