Středa 23. září. Svátek má Berta.

ŠkoFIN obhájil své prvenství na trhu ve financování osobních a užitkových vozů

Banky 05.03.2012 | 14:59 0 Komentářů

Společnost ŠkoFIN obhájila, na základě únorové statistiky ČLFA, pozici jedničky na trhu ve financování osobních a užitkových vozů v roce 2011. ŠkoFINu se zároveň podařilo získat prvenství v kategorii operativní leasing. (Tisková zpráva ŠkoFIN)

Společnost ŠkoFIN se opět stala vítězem statistiky ČLFA. ŠkoFINu se podařilo umístit na špičce ve financování osobních a užitkových vozů a potvrdit tak svou výsadní pozici na tomto poli.

Dalším výrazným úspěchem je růst podílu operativního a full service leasingu. V sekci operativního leasingu zaznamenal ŠkoFIN nárůst počtu nově uzavřených smluv oproti předchozímu roku o 133 % (z 2 453 v roce 2010 na 5 720 v roce 2011) a stal se tak vítězem i v kategorii operativního leasingu. 99 % nových smluv se týkalo osobních automobilů.

„V České republice vládne na trhu financování automobilů tvrdá konkurence, proto jsme velmi rádi, že se nám podařilo obhájit vítězství a přidat k němu ještě další v kategorii operativního leasingu. Jsme rozhodnuti pokračovat v nastoleném trendu a nadále poskytovat našim klientům služby a servis na té nejvyšší úrovni,“ uvedl Jan Kranát, jednatel společnosti.

Hlavním důvodem tohoto úspěchu je jednoznačná orientace na koncového zákazníka prostřednictvím vyspělé dealerské sítě a vytváření akčních nabídek ve spolupráci s výrobcem a importérem. ŠkoFIN se snaží nabízet služby co nejvíce šité na míru klientům, od 1. května 2011 zrušil některé další administrativní poplatky (změna profilu smlouvy, předčasné splacení úvěru). Široká je i nabídka pojistných produktů (ŠkoFIN PPP, ŠkoFIN GAP, ŠkoFIN Asistent), která poskytuje zákazníkům komfortní služby.

V březnu 2011 spustil ŠkoFIN také nové webové stránky. Ty proměnily běžný firemní web v rozsáhlý komunikační portál, který přehledně informuje o všech produktech a službách společnosti a pomocí on-line kalkulačky umožňuje okamžité zjištění měsíční splátky. Spuštění nového webu znamenalo nárůst návštěvnosti o 35% a počet unikátních návštěv až o 37%.

Protože stále stoupá zájem o úvěry na úkor leasingů, ŠkoFIN již nelze vnímat jen jako tradiční „leasingovou“, ale daleko více jako finanční společnost nabízející kompletní portfolio služeb k pořízení a provozování nového či ojetého vozu koncernu Volkswagen.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.