CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

03. 12. 2013

0 komentářů

Subjekty:

ŠÉFEM MARKETINGU ZUNO BUDE BOHDAN FEDOR

 


 

Bohdan Fedor do banky nastoupil již v roce 2011. Z pozice online marketingového experta se vypracoval do funkce manažera prodeje. Před příchodem do ZUNO působil šest let v mediálním a marketingovém prostředí, pracoval například ve Slovenském národním divadle nebo v TV JOJ.

„Bohdan má za sebou léta bohatých zkušeností v oblasti médií, marketingu a prodeje. Marketing zná ze všech stran, z klientské, agenturní i mediální. Právě proto věřím, že jsme do vedení marketingového oddělení postavili toho správného člověka,“ říká Peter Lakata, ředitel pro obchod a marketing online banky ZUNO v Česku a na Slovensku.

Bohdan Fedor vystudoval hudební produkci na VŠMU, čemuž se stále okrajově věnuje ve svém volném čase. Relaxuje při sportu a zajímá se o startupové projekty.          

 

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

marketingový mix

Baťovské ceny a co na to marketingový mix

Jak vypadá takový marketingový mix? Nejvíc je vidět cena. A tzv. baťovské ceny se dostaly i do vtipu, ve kterém muž a jeho žena společně nakupují. Procházejí supermarketem a muže zaujme krabice s pivem, kterou vloží do vozíku. „Co to děláš?“ ptá se ho žena. „Jsou v […]

Text: Radovan Novotný

20. 11. 2019

Spořicí účty – dobrý marketingový nástroj

Spořicí účet se považuje za jeden z nejbezpečnější produktů, u nějž můžeme očekávat alespoň nějaký výnos. Pro mnohé banky je spořicí účet zajímavým marketingovým nástrojem, který má za úlohu přilákat potenciální klienty. Pro klienty jde pak spíše o nejlepší ze špatných možností, než o způsob, jak uchovat hodnotu peněz.

Text: Daniel Kuchta

18. 04. 2013


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *