05. 09. 2018
Subjekty:
Řekněte ‚ano‘ běžnému účtu Tom, vyzývá v nové kampani MONETA Money Bank
MONETA Money Bank spouští 5. září novou komunikační kampaň na podporu běžného účtu Tom. Banka v kampani upozorňuje na jeho hlavní přednosti, a to vedení účtu zdarma a bez jakýchkoliv podmínek. Agentura Kaspen/Jung von Matt vytvořila spot, který diváka zavede na svérázný svatební obřad. Kampaň v televizních kanálech skupiny Prima a ve vybraných kinech doplní billboardy a internetová inzerce.
Reklamní spot chce s humornou nadsázkou upozornit na podmínky, které musí klient ve svém „svazku“ s bankou plnit, aby měl vedení běžného účtu zdarma. Proto se hlavním sloganem kampaně stalo „Osvoboďte se od zbytečných podmínek a řekněte „ano“ našemu účtu zdarma“. Režie spotu se ujal Tomáš Řehořek a v hlavní roli je i tentokrát kocour se svými ironickými poznámkami.
Výhodou běžného účtu Tom, který je možné si zřídit plně on-line bez návštěvy pobočky, je jeho vedení zcela zdarma, aniž by musel zákazník posílat platby na účet, platit kartou nebo plnit jakékoliv další podmínky. Zdarma jsou tuzemské elektronické platební příkazy i neomezený počet výběrů hotovosti z 654 bankomatů MONETA Money Bank po celé České republice i z cizích bankomatů v zahraničí. Bez poplatků je také sjednání debetní karty k učtu. Svůj účet může navíc klient ovládat pomocí mobilní aplikace Smart Banka, která má v Google Play a App Store 4,8 hvězdiček, což je nejlepší hodnocení z českých bankovních aplikací, a která zvítězila v soutěžích Mobilní aplikace roku 2017 a Zlatá koruna 2018.