„Jsem velmi rád, že se Raiffeisenbank jako tradiční podporovatel golfu v České republice stala partnerem Kláry Spilkové pro rok 2016. Jde o další krok a logické vyústění naší snahy o vzestup a popularizaci tohoto ušlechtilého sportu, jemuž u nás tato mladá a talentovaná sportovkyně v dámské kategorii dlouhodobě kraluje,“ říká Igor Vida, generální ředitel Raiffeisenbank, a dodává: „Kromě velkých a prestižních turnajů bude letos Klára Spilková reprezentovat Českou republiku i na olympiádě v Riu. Takovou jedinečnou kombinaci zdravého a atraktivního sportu a mladého nadějného talentu s nepřehlédnutelným potenciálem, je zajisté dobré podporovat a dále rozvíjet.“
Raiffeisenbank se zaměřuje především na náročnější a movitější klientelu, která má zájem o vysokou kvalitu služeb, aktivní správu svých financí a profesionální poradenství. Tito klienti většinou vyznávají aktivnější způsob života, k němuž sport a zdravý pohyb rozhodně patří. Golf je tedy jasnou volbou pro strategický směr sponzoringu, kterým se banka vydala. Tento sport navíc plně koresponduje s novou strategií značky banky.
„Pokud bychom se podívali na segmentaci hráčů a fanoušků golfu, pak téměř 70% podíl tvoří vysokoškolsky vzdělaní lidé, dále převládají muži nad ženami v poměru 64 % ku 36 %, jsou to rovněž lidé s vyššími a středními příjmy a nejvíce jich je ve věku od 25 do 54 let. Právě na tuto cílovou skupinu se chceme zaměřovat a díky sponzoringu golfu být nejen na greenech ještě více a výrazněji vidět,“ říká marketingová ředitelka Raiffeisenbank Hana Kovářová.
Nejedná se přitom o úplně nový směr – Raiffeisenbank je totiž partnerem českého golfu již více než pět let. Je dlouholetým partnerem České golfové federace, letos se stala generálním partnerem D+D Real Czech Masters, Czech Challenge a Slovak Challenge, dlouhodobě pořádá pro své klienty a obchodní partnery golfové turnaje, které se v průběhu let již staly tradicí a jsou mezi hráči velmi oblíbené. Banka je rovněž partnerem několika významných golfových hřišť v České republice.