01. 11. 2017
Subjekty:
Raiffeisenbank je potřetí v řadě Klientsky nejpřívětivější bankou roku
Raiffeisenbank byla potřetí v řadě vyhlášena Klientsky nejpřívětivější bankou roku. Uspěla i v hlavní kategorii cen Hospodářských novin Nejlepší banka, ve které se umístila na druhém místě. V soutěži o Klientsky nejpřívětivější banku jsou jednotlivé bankovní domy hodnoceny na základě kritérií klientského pohledu, kterými jsou náklady na vedení účtu, sankční a mimořádné poplatky, sazby, šíře poskytovaných produktů a služeb, dostupnost banky a v neposlední řadě kvalita její komunikace s klienty. O úspěchu Raiffeisenbank v hlavní kategorii s názvem Nejlepší banka pak rozhodly rovněž hospodářské ukazatele, které svědčí o výborné kondici, stabilitě, zdraví a síle banky.
„Poprvé v historii soutěže dokázala jedna banka třikrát po sobě zvítězit v některé z hlavních kategorií. Mám velkou radost, že nám se to podařilo a že jsme se opět umístili na první příčce v rámci klientského hodnocení. Pro banku inspirovanou klienty je jejich spokojenost bezesporu jedním z hlavních měřítek úspěchu,“ říká generální ředitel Raiffeisenbank Igor Vida a dodává: „Moc děkuji klientům za dlouholetou důvěru a samozřejmě také kolegyním a kolegům v bance, kteří po celý rok odvádějí skvělou práci a našim klientům poskytují precizní bankovnictví, transparentní produkty i služby a spolehlivý servis.“
Raiffeisenbank byla vůbec první vítěznou bankou oceněnou v rámci kategorie Klientsky nejpřívětivější banka roku. Na toto vítězství z roku 2010 pak navázala hattrickem v letech 2015, 2016 a 2017. V hlavní kategorii cen Hospodářských novin Nejlepší banka roku se Raiffeisenbank v posledních třech letech umístila vždy na stupních vítězů, a to na třetím (2015), prvním (2016) a druhém místě (2017).
Ceny Hospodářských novin se letos vyhlašovaly již podeváté. Projekt má za cíl podpořit rozvoj bankovního a pojišťovacího sektoru, poskytnout veřejnosti ucelený obraz o finančním trhu a pomoci se snadněji orientovat v produktech a službách, které finanční instituce nabízejí. Prvenství získá jen ta banka, která dokáže nabídnout klientům nejvýhodnější produkty a služby, kvalitně s nimi komunikuje, je pro ně dostupná a současně vykazuje dobré hospodářské výsledky. V rámci ocenění se analyzuje celá řada číselných údajů. O výsledku tak rozhodují stovky objektivních dat a ukazatelů. Více o soutěži na www.nejbanka.cz.