15. 12. 2016
Subjekty:
Připravte se na EET. Klienti UniCredit Bank mohou snížit náklady za pořízení pokladního systému
„Chceme podnikatelům i živnostníkům jejich práci co nejvíce ulehčit, šetřit jim čas i peníze. Udělali jsme za ně pečlivou analýzu trhu nabízených řešení pro EET a vybrali jsme to nejvýhodnější řešení od společnosti Dotykačka. Nejlepší pokladní systém v poměru cena-výkon navíc díky slevě získají již od 4 242 korun. Platební terminál klient pořizovat nemusí, ale v případě potřeby jej s pořízeným řešením jednoduše propojí,“ říká Jiří Daneš, manažer segmentu Small Business UniCredit Bank.
UniCredit Bank ve spolupráci s Dotykačkou umožní drobným podnikatelům a živnostníkům získat všechna jejich řešení souvisejících se zavedením elektronické evidence tržeb za nejvýhodnější ceny. Pokladní systém Dotykačka umí v plném provozu evidovat tržby a tisknout fiskální identifikační kódy a bezpečnostní kódy poplatníka na účtenky. Díky možnosti propojení s certifikovanými platebními terminály UniCredit Bank tak podnikatelé získají spolehlivé řešení pokladního systému pro evidenci tržeb s mnoha dalšími funkcemi a nonstop podporou.
UniCredit Bank připravila jednouché řešení i pro podnikatele a živnostníky s povinností evidovat tržby, kteří již vlastní pokladní systém mají. Propojí jejich stávající nebo nově pořízený platební terminál s EET softwarem od společnosti Sonet. Díky tomu jednoduše a bez nutnosti výměny jejich stávající pokladny splní zákonem požadovanou evidenční povinnost. „Naše terminály dokážou zpracovat e-tržby nejen z platebních terminálů, ale také při platbě v hotovosti nebo elektronickou stravenkou,“ dodává Jiří Daneš.
Povinnost elektronické evidence tržeb se pro podnikatele z ubytovacích a stravovacích služeb zavádí již od
1. prosince letošního roku. Postupně se tato povinnost do roku 2018 rozšíří na všechny podnikatele a firmy, kteří přijímají za zboží nebo služby peníze (hotové i kartou, stravenkami, atd.) od velkoobchodu a maloobchodu přes svobodná podnikání až po zemědělce a vybrané řemeslníky.