CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

10. 08. 2016

0 komentářů

Při výběru pokladního systému je potřeba myslet dopředu

 


 

Malí i velcí obchodníci se obávají, že jim s nástupem EET přibude i spousta – pro někoho zbytečné – práce. Především živnostníci, řemeslníci a ostatní menší podnikatelé se také bojí rizika zneužití osobních dat a vysokých výdajů, které se pojí s nákupem nových zařízení

technologií a které by na jejich byznys mohly mít zásadní dopad. Díky vhodně zvolenému pokladnímu systému však problémy týkající se finanční stránky, ale také problémy spojené s neznalostí moderních technologií odpadnou.

Konkrétní technické specifikace k zavedení EET byly zveřejněny až nedávno, my ale celou situaci sledujeme již od jejího začátku, a tak jsme se na příchod elektronické evidence připravovali postupně. Nyní náš pokladní systém Shoptet Pokladna upravujeme tak, aby naši klienti nemuseli nic řešit navíc a systém vše vyřídil za ně. Pořízení online pokladního systému je zároveň několikanásobně levnější než pořizování speciálního hardwaru,“ okomentoval současnou situaci Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet (www.shoptet.cz)

Shoptet Pokladna je speciální pokladní systém, který se snaží maximálně zjednodušit správu jak kamenného, tak internetového obchodu, případně obou. A to v rámci jednoho sytému. Jedná se o webovou aplikaci, která je velmi nezávislá na konkrétním hardware zařízení. Proto při jejím pořízení není potřeba nakupovat nové speciální vybavení, majitel obchodu se do systému přihlásí z počítače, tabletu nebo chytrého mobilního telefonu. „Možnost spravovat svůj obchod z mobilních zařízení má velké výhody a není k tomu potřeba nic víc než připojení k internetu. Své zakázky, tržby nebo třeba stav skladových zásob tak můžete mít pod kontrolou, i když jste právě na dovolené a ležíte na pláži u moře,“ uvádí Miroslav Uďan a dodává, že pokladní systém lze propojit také se čtečkou kódů a tiskárnou, díky čemuž je prodej ještě rychlejší a efektivnější. Zároveň lze v systému nastavit elektronické zasílání účtenek a faktur na e-mail.

Shoptet Pokladna eviduje všechny zákazníky, kteří v obchodě nakoupili, a historie jejich objednávek se obsluze pokladny vždy zobrazí.  Díky tomu je snazší upravovat a personalizovat speciální nabídky či newslettery. Pokladna nezapomene připomenout ani slevy či jiné další výhody, na které má zákazník nárok. „Zákazníci o sebe nechávají rádi pečovat a Pokladna je i v tomto ohledu velmi užitečným pomocníkem. Není potřeba vystavovat žádné speciální slevové karty či kupony, vše lze vyřešit elektronicky. Kupující tak ušetří čas i peníze a prodejci snadno získají nové stálé zákazníky,“ uzavírá Miroslav Uďan.

REKLAMA

Tisková zpráva: Shoptet

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *