Sobota 25. září. Svátek má Zlata.

PŘEVOD KLIENTŮ CITIBANK DO RAIFFEISENBANK ÚPĚŠNĚ UKONČEN

Banky Raiffeisenbank 13.02.2017 | 13:57 0 Komentářů

Na začátku března 2016 došlo k přechodu vlastnických práv retailového bankovnictví české Citibank na Raiffeisenbank. Bezprostředně poté byl zahájen samotný proces převodu klientů a klientských produktů, tj. kreditních karet, účtů, investičních produktů či úvěrů do systémů Raiffeisenbank. Projekt byl úspěšně uzavřen ke konci roku 2016 s výsledky, které předčily očekávání.

V tento okamžik je integrace ukončena a bývalí retailoví klienti české Citibank jsou plně obsluhováni v systémech Raiffeisenbank, přičemž mohou využívat všechny výhody, které jim banka nabízí.

„Projekt skončil dříve, než jsme plánovali. Navíc počet klientů, stejně jako množství finančních prostředků, převedených v rámci integrace do Raiffeisenbank, výrazně předčil naše očekávání“, říká Vladimír Kreidl, člen představenstva Raiffeisenbank zodpovědný za oblast retailového bankovnictví a dodává: „Celkový objem depozit a investic pod správou převáděných klientů je dnes o 20 % vyšší, než byl k 1. 3. 2016. Zároveň jsme potěšeni, že bývalý klienti Citibank jsou u nás spokojeni a naše produktová nabídka je pro ně atraktivní. Například klientům, kteří měli pouze kreditní kartu, jsme již poskytli hypoteční úvěry v objemu 1,2 miliardy korun.“ 

Raiffeisenbank se dlouhodobě soustředí na kvalitu zákaznického servisu, což se odrazilo i ve spokojenosti převedených klientů. V prosinci 2016 banka ve spolupráci s výzkumnou agenturou Ipsos uskutečnila průzkum mezi klienty, kteří přišli ze Citi pouze s kreditní kartou a zjišťovala jejich spokojenost a plány do budoucna.

Z výsledku průzkumu vyplynulo, že více než polovina klientů (53 %) nezaznamenala po přechodu do Raiffeisenbank výraznější změny. Nejvíce si klienti všímali vstřícnosti personálu na pobočkách i call centru Raiffeisenbank a uvítali též větší dostupnost pobočkové sítě.
Pětina oslovených klientů již nyní považuje Raiffeisenbank za svoji hlavní banku.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.