CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.707 +0,19%

CZK/£ 29.516 +0,05%

CZK/CHF 26.084 +0,21%

18. 06. 2015

0 komentářů

Subjekty:

Přes klientský portál MojeAllianz mohou lidé ovládat své smlouvy na dálku. Je jich už 65 tisíc a přihlašují se nejčastěji od pondělka do středy

 


 

„Mnoho věcí se dá vyřizovat po telefonu, ale všichni víme, že jasný písemný přehled, dostupný nonstop, žádný telefonní hovor nahradit nedokáže. Proto máme aplikaci MojeAllianz,“ vysvětluje Václav Hrubý ze CRM Allianz pojišťovny. Takže pokud se klienti rozhodnou zkontrolovat své pojistky a ujistit se o tom, že jsou správně nastavené a zaplacené, případně se chtějí podívat, kdy konkrétně mají splatnost, mohou to udělat kdykoli a odkudkoli, stačí jim k tomu pouze internetové připojení.

„A je jich čím dál víc. Zatímco koncem roku 2012 bylo necelých 6 tisíc registrovaných, dnes je jejich počet více než desetinásobný a každý měsíc přibývají až čtyři tisíce nových klientů a klientek. Mezi novými uživateli totiž roste zastoupení žen, aktuálně jich je kolem 36 procent,“ doplňuje Libor Marek, který má portál MojeAllianz na starosti.

Nejčastěji zastoupenou věkovou kategorií jsou lidé ve věku 35 – 40 let – 18 %, zhruba po 15 % pak mají klienti ve věku od 30 do 35 let a od 40 do 45 let. Lze tedy říci, že zhruba polovina klientů je ve věku 30 – 45 let. Ale ani senioři nad 60 let se nenechají zahanbit, s počítačem jich kamarádí více než desetina.

„Portál využívají zejména pojištění z Prahy, Brna a dalších větších měst, ale postupně přibývají i ti z menších obcí. Nejčastěji mají sjednáno životní pojištění nebo penzijní připojištění a k nim průměrně další jednu až dvě smlouvy. Výjimkou však nejsou ani majitelé šesti a více smluv,“ dodává Václav Hrubý.

Zajímavostí je, že lidé myslí na své pojištění nejvíc začátkem týdne, nejvíce se jich přihlašuje vždy dopoledne mezi 9. – 11. hodinou, a to od pondělka do středy, přičemž první pracovní den jednoznačně vede. Zhruba 40 % pojištěných si smlouvy kontroluje minimálně jednou měsíčně, mnohdy i častěji.  A co klienti přes portál mění? Většinou osobní a kontaktní údaje, platí pojistné, odesílají dotazy, nebo si prohlížejí výpisy, naopak nejméně často mění frekvenci placení, či svého poradce.

REKLAMA

Portál www.mojeallianz.cz je určený nejenom klientům Allianz pojišťovny, ale i Allianz penzijního fondu a umožňuje rovněž on-line platby kartou. Aktuálně až do 30. černa 2015 probíhá pro nově registrované uživatele soutěž o zajímavé ceny – stačí se jen zaregistrovat, a po vyřízení přístupových hesel klientský portál alespoň jednou navštívit. Více o soutěži najdete na www.allianz.cz/soutez

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *