CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

08. 06. 2016

1 komentář

Subjekty:

Přes 100 tisíc klientů Allianz spravuje své smlouvy online

 


 

Získat pár desítek minut navíc díky tomu, že si jednoduché požadavky vyřídí sami pomocí několika kliknutí, má zájem čím dál tím více klientů. Potvrzuje to strmý nárůst uživatelů MojíAllianz, jejichž počet meziročně vzrostl téměř o 50 tisíc. Zatímco loni touhle dobou měla aplikace 65 tisíc uživatelů, k letošnímu 1. červnu jich bylo přesně 111 139, z toho 102 tisíc využívalo portál se všemi jeho výhodami, tedy s plným přístupem.

„MojeAllianz je živý organismus, takže připravujeme novinky. Jako první přijdou na řadu nové obchodní podmínky, které jsme zkrátili, zjednodušili a přeložili do řeči klienta. V plánu máme i přidávání řady moderních funkcionalit, které klientům usnadní přístup do portálu a práci s ním,“ slibuje Libor Marek z týmu digital. Allianz se takto připravuje na tisíce dalších klientů, s nimiž už bude moci komunikovat téměř výhradně elektronicky.

Službu MojeAllianz je nejjednodušší zřídit si přímo při zakládání nové smlouvy, lze to ale provést i dodatečně pomocí registrace na moje.allianz.cz. V tomto případě pak přijde klientům z důvodu ochrany osobních údajů bezpečnostní kód pro přihlášení dopisem do vlastních rukou. Využít lze ale i omezeného přístupu bez registrace a zřídit si takzvaný Šanon, kde klienti najdou přehled všech svých smluv, ale třeba i kontakt na svého pojišťovacího poradce.

A jaké jsou nejčastější aktivity klientů v MojíAllianz? V květnu nejvíce platili pojistné nebo penzi online kartou, a to ve 39 % případů, téměř čtvrtina operací se týkala rychlé změny osobních údajů, další klienti zase využili možnost snadného odeslání dotazu na pojišťovnu.

Loading

Vstoupit do diskuze 1 komentář

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016

Spoluúčast na havarijním pojištění si dobře spočítejte. Škoda vás může vyjít draho

Ke každému vozidlu je dobré mít i havarijní pojištění. Jak se ale orientovat v pojistkách a jaký vliv na naše rozhodnutí bude mít spoluúčast při sjednané smlouvě? Spoluúčast na škodní události je dvojsečným nástrojem pro mnoho pojišťoven. Na jednu stranu tu máme podstatně levnější havarijní pojištění, na straně druhé ale leží nemožnost hlášení drobné škody.

Text: Jan Lukeš

27. 08. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

 
 
 

 
  • Stanislav

    21 června, 2016

    Tak to je jistě skvělá zpráva. To, že se stále více věcí dá vyřešit přes internet je nejenom ohromná úspora času, podle mě to je i krok směrem k větší rozvaze. Klienti jsou na internetu přeci jen jeden malý krůček (vlastně jen jedno otevření nové záložky ve webovém prohlížeči) daleko od toho, aby byli schopni získat nové informace a vše si v klidu promyslet. Nikdo na ně nemůže tlačit, nebo jim poskytovat netransparentně třeba neúplné, nebo přímo lživé informace. Za mě tedy krok naprosto správným směrem. Kdyby si chtěl někdo udělat konkrétní představu o možnostech půjček online doporučuji http://www.puj­ckyhned.cz/puj­cky-online tady naleznete všechny potřebné informace.
    Ani sebe více času na rozhodnutí vám nepomůže, pokud si s tím skutečně nedáte nějakou práci a neinvestujete do toho trochu svého času. Internet vám naštěstí poskytuje všechny potřebné nástroje k tomu, abyste byli schopni získat dostatek informací, jak faktických, tak i těch od skutečných lidí a koncových zákazníků – a ty doporučuji z osobní zkušenosti nejvíce. To má tu největší výpovědní hodnotu. Přeji hodně štěstí!

    Odpovědět