CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

07. 09. 2020

0 komentářů

Subjekty:

Poštovní spořitelna vylepšuje služby pro seniory

 

Poštovní spořitelna ze skupiny ČSOB připravila speciální sekci na webu věnovanou seniorům Pro důchod s úsměvem. Lidé zde naleznou přehledné informace, jak založit a používat internetové a mobilní bankovnictví nebo platební karty, ale i užitečné tipy a doporučení k osobním financím.

Loading



 

„Kvůli koronaviru vzrostl i mezi staršími občany výrazně zájem o internetové a mobilní bankovnictví, což je nejbezpečnější i nejpohodlnější způsob, jak spravovat své finance. Senioři řeší zároveň specifické potřeby související třeba s důchodem nebo dědictvím. Tohle vše propojuje nová část webu, jejíž obsah budeme neustále rozvíjet, například o názorná videa,“ popisuje ředitel Poštovní spořitelny Přemysl Hanzelka.

Online přes počítač nebo mobil lze nyní vyřídit naprostou většinu bankovních i pojišťovacích služeb. Seniorům také slouží i bezplatná informační linka, jejíž systém automaticky pozná, že volá klient, kterému je 70 a více let a přepojí jej na speciálně vyškoleného pracovníka. Linka vyřizuje zhruba 1100 hovorů týdně.

Kdo potřebuje osobní přístup, může samozřejmě využívat specializované přepážky Poštovní spořitelny na poště, kterých je po celém Česku více než 300 nebo pobočky ČSOB. Specializované přepážky jsou nově vybaveny i tablety, které umožňují klientům online bankovnictví názorně předvést.

Donáška hotovosti zdarma

Zvýhodněný Poštovní účet se službami navíc, mezi něž patří donáška hotovosti domů každý měsíc zdarma nebo zajištění posílání důchodu na účet, je určen pro klienty už od 58 let. Aktivity a služby zaměřené na starší klienty skupina ČSOB neustále rozšiřuje. S Domovem Sue Ryder provozuje web www.neztratitsevestari.cz, kde senioři, ale i jejich blízcí najdou mnoho užitečných informací a mohou se poradit v oblasti právní, sociální nebo finanční.

REKLAMA

Z průzkumu ČSOB vyplývá, že v době jarní karantény starší lidé dbali doporučení bankéřů a vyhýbali se chození na pobočky. Místo toho dávali přednost online bankovnictví, placení i komunikaci. Internetové nebo mobilní bankovnictví pravidelně využívá o 6 % více respondentů než před COVIDem. Na pobočky přestalo chodit 84 procent z dotazovaných, před pandemií to bylo 64 procent. Další desetina návštěvy v bance omezila.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Šest největších bank v ČR mělo za první čtvrtletí nižší zisk o 8 %

Foto: Shutterstock O necelou miliardu korun klesl v prvním čtvrtletí 2021 čistý zisk šesti největším bankám v České republice, a to z 10,4 na 9,6 miliardy Kč. Vyplývá to z kvartálních výsledků zveřejněných jednotlivými bankami. Ztrátu ovlivněnou důsledky pandemie covid-19 zaznamenaly pouze čtyři banky, dvě naopak svůj […]

Text: Milan Vodička

13. 05. 2021


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *