Neděle 05. dubna. Svátek má Miroslava.

Polovina klientů Komerční banky používá mobilní aplikaci

Každý druhý klient Komerční banky aktivně využívá některou z mobilních aplikací pro on-line bankovnictví. Jen v minulém roce začalo nově tuto možnost využívat 175 tisíc klientů (téměř 30% meziroční nárůst). Aktuálně se počet klientů přehoupnul přes 800 tisícovou hranici. 

„Jasně se potvrzuje, že jsme vstoupili do další evoluční fáze. Nyní již můžeme definitivně říci, že se podařilo překonat přirozené mentální bariéry z bankovních aplikací v mobilních telefonech, stejně jako tomu bylo u všech velkých inovací, například bankomatů nebo internetového bankovnictví. Všechny výhody mobilního bankovnictví, jako jsou rychlost, jednoduchost, přehlednost, ale i bezpečnost, jasně ukazují nejbližší bankovní budoucnost,“ uvedl David Barczi, manažer Digitálních kanálů v KB.

Za strmým nárůstem zájmu o mobilní bankovnictví Komerční banky je možnost mobilních plateb chytrými telefony Apple Pay a Google Pay, ale také unikátní a bezplatné bezpečnostní řešení Trusteer od IBM a řada inovativních vychytávek, jako například Face ID a  Face Unlock (identifikace obličejem), potvrzování transakcí otiskem prstů nebo propojení na chytré hodinky.

V minulém roce Komerční banka nabídla klientům zcela nové a moderní aplikace mobilního bankovnictví (Mobilní banka a Mobilní banka Business) pro telefony s operačním systémem iOS i Android. Na jejich vývoji a odladění se podílela přibližně tisícovka klientů KB i jiných bank. Nové aplikace se zcela inovovaným designem jsou výrazně jednodušší a přehlednější s intuitivním ovládáním.

Současně připravujeme několik dalších funkčností. Na platformě Android se uživatelé mohou těšit na možnost nastavit si hlavní účet nebo skrývání produktů, které nechtějí zobrazovat po každém přihlášení. Uživatelé iOS zase ocení možnost vidět detail služeb k platebním kartám, upozornění na blížící se konec fixace sazby u hypotéky a další novinky.

Tweet 20

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.