CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

16. 05. 2018

0 komentářů

Subjekty:

Pojišťovna v telefonu. Aplikaci Allianz CZ si oblíbilo již 11 tisíc klientů

 

Allianz zvýšila rychlost komunikace se svými zákazníky a jako první pojišťovna na trhu představila ucelenou aplikaci Allianz CZ, v níž mají klienti všechny informace ihned po ruce. Zároveň jejím prostřednictvím vyřeší všechny jednodušší záležitosti týkající se pojišťovny i penzijní společnosti – mají snadný přístup ke svým smlouvám a vidí, v jaké jsou stavu, zobrazuje se jim přehledný seznam nahlášených škod, mohou nahrávat fotografie tachometru při výročí autopojištení podle najetých kilometrů, dovolat se na asistenční službu či využívat digitální archiv dosavadní komunikace s Allianz. Výhodou je i fakt, že část informací je dostupná i v offline režimu.

Loading



 

Klientské zóny ve formě webových portálů jsou z uživatelského pohledu překonány. Uživatelé chtějí snazší řešení, které mají dostupné odkudkoliv díky svému chytrému telefonu. Důležitá je také jednoduchost přihlášení. Zatímco u webového portálu je třeba si pamatovat a zadávat přihlašovací jméno a heslo, mobilní aplikace vše zjednodušuje na PIN nebo dokonce jen na otisk prstu či obraz tváře.

Allianz má za cíl, aby lidé mohli do budoucna všechny jednodušší záležitosti, týkající se jak pojišťovny, tak i penzijní společnosti, provádět prostřednictvím svého mobilního telefonu. Je to dáno i tím, že z jejího více než milionu klientů je již čtyřicet pět procent zvyklých komunikovat s pojišťovnou elektronicky. Právě na tuto skupinu s  aplikací pro chytré telefony cílí.

Zatímco banky se novým požadavkům klientů již přizpůsobily, pojišťovnictví je pozadu. Allianz jako první ukazuje, jak snadné je ovládání smluv a přístup ke všem důležitým informacím pomocí mobilního telefonu. Aplikaci Allianz CZ si stáhlo již 11 tisíc klientů v App Storu (iOS) a v Google Play (Android). Ke snadnému užívání aplikace přispívá i přehledný design, logická struktura a snadné přihlášení pomocí Touch ID nebo Face ID.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Martin Cibulka

Martin Cibulka: Detektor lži do každé banky? Ne…

Banky využívají u velkých obchodů odborníky na „odhalování lží“. Běžný klient se ale s jejich prací nepotká. V čem tato práce spočívá? A rozšíří se „detektor lži“ do každé banky? Odpovídá Martin Cibulka, odborník na „odhalování lží“ a člen týmu vyvíjející „křeslo pravdy“.

Text: Petr Zámečník

11. 09. 2018

Životní pojištění v hledáčku organizovaných podvodníků

Pojistných podvodů rok od roku přibývá. Největší počet podvodů je tradičně zaměřeno na pojištění motorových vozidel. Vynalézavost podvodníků ale nezná mezí a proto se v poslední době stále více setkáváme s podvody v úrazovém a životním pojištění. Podvádějí klienti, poradci, lékaři i rehabilitační pracovníci. Rozšiřovat se začaly i organizované pojistné podvody. 

Text: Jana Zámečníková

19. 01. 2016


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *