CZK/€ 25.275 +0,04%

CZK/$ 23.761 +0,23%

CZK/£ 29.274 -0,83%

CZK/CHF 26.071 -0,05%

29. 01. 2014

0 komentářů

Subjekty:

Pojišťovna České spořitelny prodlužuje akci dvojnásobné plnění za vybrané diagnózy vážných onemocnění do konce března

 


 

„Ze strany klientů jsme se setkali s pozitivní odezvou. Zejména muži ocenili to, že od nás mohou dostat něco navíc. Za dva měsíce trvání akce jsme zaznamenali nárůst zájmu o sjednání rizika velmi vážných onemocnění o 49 procent. Rozhodli jsme se proto tuto jedinečnou nabídku prodloužit o další dva měsíce,“ říká Jana Jirásková, tisková mluvčí Pojišťovny České spořitelny. „Časově omezená akce přispěla k upozornění na důležitost pojistky ve vážných životních situacích. V této osvětě budeme pokračovat i po skončení marketingové akce.“

Pojišťovna České spořitelny v rámci FLEXI životního pojištění nabízí zdarma dvojnásobek sjednané pojistné částky u vybraných diagnóz rizika velmi vážného onemocnění:

  • Infarkt myokardu vč. angioplastiky dvou cév
  • Náhlá cévní mozková příhoda
  • Bypass v rámci operace věnčitých tepen (aortokoronárního bypassu) z důvodu ischemické choroby srdeční, operace aorty
  • Rakovina tlustého střeva, konečníku, rektosigmoideálního spojení, prsu a mužských i ženských pohlavních orgánů

Mimořádná, časově omezená akce platí pro dospělé pojištěné osoby, které si nově sjednají FLEXI životní pojištění v termínu od 1. prosince 2013 do 31. března 2014. Platí i pro stávající klienty, kteří si aktualizují smlouvu v rámci programu InSpiral. Klientům pojišťovna vyplatí sjednanou pojistnou částku zvýšenou až o jeden milion korun. Výhoda platí po celou dobu trvání smlouvy a vztahuje se i na budoucí změnu pojistné částky. Podmínkou je sjednání rizika velmi vážných onemocnění v kompletní variantě.  

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Kvalita potravin v supermarketu - obchod - potraviny

Pojišťovny jako supermarkety

Pojišťovny se začaly chovat tak trochu jako supermarkety. Stále častěji si konkurují formou časově omezených cenových akcí. Proč to dělají?

Text: Dušan Šídlo

04. 06. 2015


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *