Čtvrtek 09. prosince. Svátek má Vratislav.

PERLIČKY ČESKÉ POJIŠŤOVNY ANEB KURIOZITY VE SVĚTĚ POJIŠTĚNÍ

Každý rok vyřídí operátorky a operátoři České pojišťovny miliony telefonátů. Není tedy divu, že se někdy přeřeknou a zaznamenají i mnohá kuriózní oznámení a často takřka neuvěřitelné historky klientů. Některé z nich naleznete v následujícím přehledu.

Kuriózní hlášení klientů:

  • Opravoval jsem vypínač a poprosil ženu, aby mi podala šroubovák. Patrně následkem předchozí hádky nebo nervozity mi ho podala tak, že mi rozřízla dlaň.
  • Naše morče je vychované a nikdy nic nepoškodilo. To, že prokouslo kabel, přikládám panice z návštěvy tchýně.
  • Jela jsem poměrně pomalu, proto nechápu, že jsem to auto přede mnou dojela.
  • Cestou do kláštera Meteora jsem na odpočívadle zakopla o želvu
    a rozsekla jsem si hlavu o kámen vápencového původu.
  • Ztracená zavazadla jsem již nikdy nenašel. Nerozumím tomu, Amerika je přece zemí zázraků a ne zlodějů.
  • V Chorvatsku jsem si půjčil skútr a vyjel na výlet. Měl jsem drobnou nehodu a v důsledku šoku
    se ztratil. Jelikož jsem cestu zpět již nenašel, tak jsem si sedl u cesty a čekal, až vystřízlivím.
  • Snažil jsem se zamezit vytékání vody z pračky. Místo toho jsem jí ale pomohl, což žena náležitě ocenila.
  • Při couvání jsem čekal na pípání, na které jsem zvyklý. To se ale nedostavilo, neboť náš pes vykousl čidlo.
  • Dobrý den, potřebovala bych nutně k pojištění auta i připojištění skalních čel.

Také operátoři kontaktního centra ČP mají občas slabou chvilku: 

  • Dá se o Vašem voze říct, že jsou to plechy a tak dále?
  • Ochráníme Vás pro případ krádeže, to znamená, když si někdo vezme Vaše věci bez Vašeho vědomí…
  • Pane Procházko, první drobná nuance, Vy nevoláte do spořitelny, ale do pojišťovny, to jsou dva rozdílné domy.
  • Bylo by možné se s panem Novákem spojit zítra? Nebo jindy během minulého týdne?
  • Vraťte nám to poštou, nebo odneseně na pobočku…
  • Klient: Víte, ona se mi pošta ztrácí, tady kolem běhají lehké děvy, občas se něco ztratí, občas něco přibude, co ani nechci…Operátor: Tak já Vám to pošlu na e-mail, tam se snad ty lehké děvy nedostanou.
  • To máte nějaké speciální čelní sklo, to máte nějaké zateplené?
  • Dobře pane Nováku, poraďte se s manželkou a udělejte si bojovou poradu…
  • Takže Vy jste poškozená, nebo vinice?
  • Bude nutné se dostavit na pobočku, jste-li osoba vyřízená k prověření požadavku.
  • Budete mít prosím k této pojistné události ještě nějaké omáčky?
  • Chcete k tomu připojistit i kamenná kachna?

Poptávka po kuriózních pojištěních – každý pátý Čech se bojí srážky s blbcem

V rámci průzkumu, který letos v létě pro Českou pojišťovnu zpracovávala společnost TNS AISA jsme se respondentů mimo jiné zeptali i na to, jaké pojištění by chtěli mít uzavřené, aby se cítili klidní a spokojení. Na tuto otázku odpovědělo celkem 22 % dotazovaných, že velmi touží po pojištění proti srážce s blbcem. Pro dvě procenta respondentů pak bylo toto pojištění dokonce pro navození pocitu klidu a spokojenosti nejdůležitější.   

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.