CZK/€ 24.660 +0,02%

CZK/$ 25.274 +1,31%

CZK/£ 27.962 -1,04%

CZK/CHF 25.795 +1,33%

18. 08. 2022

0 komentářů

PENNY a mBank navázaly spolupráci. Zákazníci se mohou těšit na peníze zpět za nákupy

 

PENNY, obchodní řetězec s více než 400 prodejnami, tedy nejvyšším počtem v České republice, a digitální banka mBank navázaly spolupráci. Klienti mBank mohou při nákupech v PENNY získat zpět až 2000 korun. Cílem je ukázat, že používání digitálních kanálů, jako je mobilní aplikace, je jednoduché, pohodlné a bezpečné.



 

V dnešní době se čím dál více věcí přesouvá do on-line prostředí. Není se čemu divit – je to jednodušší, pohodlnější a také bezpečnější. „Cítíme, že klienti dávají v čím dál větší míře přednost digitálním kanálům, ať už jde o placení, správu financí, či sjednávání nových produktů, což je dobrá zpráva. mBank je moderní digitální banka, která klientům v duchu svého kréda Život na prvním místěumožňuje vyřídit téměř vše prostřednictvím mobilní aplikace a stále přichází s dalšími novinkami. Klienti tak mají více času na svůj soukromý život,“ říká Tomáš Reytt, ředitel prodeje a distribuce mBank.

Spolupráce řetězce s nejširší sítí prodejen v České republice a moderní digitální banky přináší zajímavou akci: Každý nový klient mBank, který si v době konání akce – od 18. srpna do 19. října 2022 – otevře běžný účet mKonto a do pole „promokód“ zadá unikátní číslo své PENNY karty, dostane za každých 500 Kč utracených v PENNY 100 Kč zpět. Tímto způsobem může získat celkem až 2000 Kč.

Odměna je připravena i pro stávající klienty mBank. Každý týden od 18. srpna do 19. října 2022 mBank vygeneruje seznam klientů, kteří v PENNY nakoupili nad 500 Kč, a následně z nich náhodně vylosuje 100 lidí. Ti získají odměnu 500 Kč. Aby mohli být zařazeni do losování, musí předem vyplnit jednoduchý formulář na webu mBank a do něj uvést unikátní číslo své zákaznické PENNY karty.

„Naši PENNY aplikaci a digitální kartu PENNY využívá stále více zákazníků, přírůstky máme v řádu desítek tisíc uživatelů měsíčně. Přitom se zdaleka nejedná jen o mladou generaci. Jsme proto rádi, že díky partnerství s mBank můžeme našim stálým zákazníkům nabídnout vedle slevových kuponů, soutěží a dalších funkcí aplikace, na které jsou zvyklí, i něco zcela nového. Věříme, že zejména v současné ekonomicky složité situaci lidé ocení šanci získat zpět bonus za své běžné nákupy,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu PENNY.

„Ze spolupráce máme velkou radost a věříme, že se díky ní s našimi produkty a službami, které je možné spravovat kdekoliv a kdykoliv, seznámí více lidí a že i PENNY přibydou zákazníci, kteří budou využívat mobilní aplikaci PENNY. Díky ní totiž budou mít blíže k využití výhod, které PENNY nabízí, a nakupování se stane celkově zajímavější,“ dodává Tomáš Reytt.

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Štěpánek: ECB proplouvá mezi Skyllou a Charybdou vysoké inflace a nebezpečím fiskální havárie

Evropská centrální banka (ECB) je v mimořádně složité situaci – udržet soudržnost eurozóny a přitom bojovat s vysokou inflací. Na to, jak se ECB daří s těmito výzvami bojovat, odpověděl redakci Investujeme.cz Pavel Štěpánek, hlavní ekonom společnosti Fondee a bývalý člen bankovní rady ČNB.

Text: Milan Vodička

Foto: Fondee

21. 09. 2022

Finanční svět v nejistotě, rada kvalitního poradce může být k nezaplacení

Řešit osobní a rodinné finance s profesionálním finančním poradcem se rozhodně vyplatí. Bez něj lidé zpravidla tápou, náhodně skládají finanční produkty, nesledují žádný cíl, ke kterému by měli směřovat. Spolupráce s finančním poradcem ale není jen o nastavení finančního plánu. Stejně významné jsou i pravidelné servisní schůzky, […]

Text: Milan Vodička

Foto: Shutterstock

16. 09. 2022


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.