Neděle 21. dubna. Svátek má Alexandra.

Online banka ZUNO získala již 200 000 klientů

Banky ZUNO Bank 13.01.2014 | 12:30 1 Komentář

Online banka ZUNO patřící do skupiny Raiffeisen Bank International získala za 3 roky působení na českém a slovenském trhu celkově 200 000 klientů.

Třicet sedm let je průměrný věk klienta ZUNO, na účtu má průměrně 9600 Kč a 100 700 Kč má naspořeno. Obvyklý klient ZUNO si většinou půjčuje částku okolo 133 000 Kč a povolený limit přečerpání na kreditní kartě si stanovuje na 58 700 Kč.Klienti ZUNO se za dobu existence banky více než 600 000krát spojili s kontaktním centrem, a to přes telefon, email, online chat, či sociální média jako Facebook a Twitter. Například nejdelší telefonát trval 2 hodiny a případ byl nakonec vyřešený ke klientově plné spokojenosti.

Mezi vlajkové produkty online banky patří mobilní aplikace ZUNO Mobile Banking pro chytré telefony s operačními systémy iOS a Android, do konce roku 2013 si ji stáhlo téměř 60 000 lidí, z nichž více než 60 procent je aktivními klienty. Mezi nejčastěji vykonávané operace prostřednictvím této mobilní aplikace patří převod peněz mezi vlastními účty, domácí platby a změny limitu na platebních kartách.

„Myslím si, že získat 200 000 klientů na českém a slovenském trhu je významným úspěchem pro online banku, která funguje bez fyzických poboček. Naše cíle, zejména v Česku, jsou však ještě vyšší a my jsme připraveni jich dosáhnout co nejdříve,“ říká Oyvind Oanes, generální ředitel ZUNO pro Česko a Slovensko a dodává: „Rozhodně se snažíme o to, abychom se stali svěží a silnou alternativou všech tradičních retro bank, které působí v obou zemích.“

„Jasně jsme definovali strategii na následující 3 roky a věřím, že jejím naplněním se rok 2014 stane vůbec tím nejúspěšnějším v dosavadní historii banky,“ dodává Peter Lakata, ředitel ZUNO Česká republika. Budeme podporovat dlouhodobé plány na českém trhu a půjdeme stále cestou poctivé nabídkyzaložené na transparentnosti a atraktivních produktech bez nesmyslných poplatků a skrytých podmínek.“

Už od začátku bylo ZUNO velmi aktivní na sociálních sítích včetně online blogu. Doteď získalo 10 000 fanoušků v Česku a 17 000 fanoušků na Slovensku. Mimo jiné v minulém roce ZUNO svým klientům představilo spotřebitelský úvěr, obohacený o refinancování s garancí nejvýhodnější nabídky na trhu a bezkontaktní debetní karty.

Mezi další úspěchy patří například získání členství v České bankovní asociaci. Dále online banka ZUNO zvítězila v mezinárodní soutěži 2013 BAI – Finacle Global Banking Innovations Awards v kategorii zaměřené na zlepšování interních procesů a na lokální úrovni obhájila 2. místo v soutěži Nejlepší banka roku 2013 v kategorii Klientsky nejpřívětivější banka v České republice.

Na Slovensku ZUNO posbírala celkem 3 ocenění (v kategoriích Bankovní účty a Internetové bankovnictví) v soutěži finančních produktů Zlatá minca 2013.

Jeden komentář: “Online banka ZUNO získala již 200 000 klientů”

  1. Lisa Vaňková napsal:

    ZUNO banka je dobrá dokud nepřijde k jakémukoli sebemšímu zádrhelu.Například vrácení neoprávněné platby z DK, výběry z bú vedených v cizích měnách, vypisy, nedodržení zákonných lhůt reklamací. Prostě jaklmile nastane sebemenší problém stává se z tzv.banky RETRO banka, které slovo služby nic neříká. Varuji před touto „bankou“ její služby již dávno na trhu nejsou výhodné.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.