Úterý 15. června. Svátek má Vít.

Oblíbený kocour z televizních spotů dostane nového parťáka, herce Jiřího Bartošku

Banky 28.07.2016 | 13:32 0 Komentářů

MONETA Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ten banka začíná využívat po rebrandingu a vstupu na pražskou burzu. Hrdinou spotů zůstane kocour, ke kterému se nově přidá i jeho majitel – veterinář, kterého hraje Jiří Bartoška. Zvěrolékař a jeho kocour se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se s nimi ve spotech postupně objeví. Nový tandem kocoura a jeho páníčka veterináře banka poprvé představí v televizní a outdoorové kampani od 1. srpna. 

„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace MONETA Money Bank, a doplňuje detaily nového konceptu: „Nové kampaně na podporu bankovních produktů a služeb nás zavedou do veterinární ordinace, kde budeme sledovat jednotlivé případy. Hlavní postavu veterináře zahraje Jiří Bartoška, který se v roli veterináře objevil i v novém českém filmu Teorie tygra. Kocour se tak stává jeho věrným přítelem, který svým osobitým způsobem glosuje pestré případy zvířecích pacientů.“

S přípravou nové značky měla banka rozpracované různé přístupy s kocourem i bez něj. S oznámením o vstupu banky na pražskou burzu se začaly množit dotazy, co bude s kocourem dál. „Vycítili jsme, že s jeho odchodem bychom zklamali velkou skupinu fanoušků, kterou si získal. Zároveň jsme chtěli naše zákazníky ujistit, že jediné, co se mění, je jméno, zatímco stabilita banky a dostupné financování zůstává. Zachovat kocoura jako reminiscenci na značku GE Money Bank pro nás tedy dávalo smysl,“ dodává Miroslava Misíková z MONETA Money Bank.

Kocour baví fanoušky v televizi i na sociálních sítích

Reklamy s kocourem bance dlouhodobě pomáhají odlišit se od konkurence. Nové příběhy diváky neustále baví. „Skvělých výsledků dosahujeme i ve spojení reklamy se značkou, kde jsme zhruba 26 % nad benchmarkem. V dnešní době, kdy jsou reklamní pauzy plné spotů ostatních finančních institucí, to považujeme za velký úspěch,“ říká Miroslava Misíková. „Kocour baví fanoušky nejen v televizních spotech, ale také na sociálních sítích. Náš Facebook i další komunikační kanály mají díky němu jasně identifikovatelný obsah, který naše příspěvky jasně odlišuje od spotů ostatních bank,“ doplňuje Miroslava Misíková.

Koncept veterináře na maloměstě otevírá bance prostor pro interakci s celou škálou cílových skupin, lidí různého věku i postavení až třeba k zemědělcům, kteří jsou důležitou klientelou MONETA Money Bank. Inovovaný marketingový koncept banky bude v budoucnu využívat vedle kocoura i další zvířátka, která navštíví ordinaci zvěrolékaře.

Nový koncept odstartuje TV spot s křečkem

První spot s novým konceptem spustí banka 1. srpna. V 35vteřinovém spotu, který v televizi poběží, se kromě nové postavy veterináře objeví i křeček Marcel, kterého přivedla majitelka s podezřením na obezitu. Lékař během prohlídky zjistí, že křeček není Marcel, ale těhotná Marcela. Doktor mu tak za jeho jméno napsané na kleci dopíše „a“. Hlavní myšlenkou spotu tedy je: Měníme jen jméno. Dostupné financování zůstává.

Kreativu nového konceptu připravila agentura Labstore a o režii spotu se postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě. Nová nadlinková kampaň poběží od 1. do 30. srpna na všech stanicích skupin Nova, Prima, Česká televize a AT Media. Marketingovou kampaň také podpoří na sociálních sítích i na prodejních místech MONETA Money Bank. Mimo to banka využije i bigboardy.

Nový spot představí nové logo a barvy

Marketingová kampaň navazuje na představení nové značky. K přejmenování banky došlo v souvislosti se změnou vlastníka a vstupem na pražskou burzu. MONETA Money Bank je nyní nezávislou českou bankou, která má pevnou pozici na českém bankovním trhu, zejména ve spotřebitelských úvěrech pro domácnosti.

„Zatímco Moneta byla pro staré Římany bohyní peněz, MONETA Money Bank bude pro klienty rychlou, dostupnou a flexibilní institucí. Proto jsme pro nový vizuální styl zvolili české národní barvy – tedy modrou, červenou a bílou. Nová značka zachovává kontinuitu a zároveň nám umožní se dále rozvíjet,“ říká generální ředitel a předseda představenstva MONETA Money Bank Tomáš Spurný a dodává: „Pro klienty je nejdůležitější, že MONETA Money Bank symbolizuje stabilitu a důvěryhodnost a jasně se odlišuje od konkurence. Jméno je jednoduché, snadno vyslovitelné a zapamatovatelné.“

Tisková zpráva MONETA Money Bank

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.