CZK/€ 25.265 +0,14%

CZK/$ 23.663 -0,22%

CZK/£ 29.501 -0,13%

CZK/CHF 26.030 +0,03%

20. 12. 2019

0 komentářů

O váš klid během vánočních svátků se starají stovky pracovníků asistenčních společností

 

Během vánočních svátků dokáže nepojízdné auto, úraz na lyžích nebo rozbité topení hodně potrápit. S řešením podobných situací se můžete obrátit na svou asistenční společnost, jejíž pracovníci vám pomohou i během vánočních svátků. V minulém roce zasahovali členové České asociace asistenčních společností během tří svátečních dní u téměř 2.200 případů. Pro klidné prožití vánočních svátků svých klientů drží v asistenčních společnostech nonstop pohotovost pracovníci call center, řemeslníci, řidiči odtahových služeb a zásahoví technici domácí asistence. 

Loading



 

O Štědrém dnu a následujících svátečních dnech slouží v call centrech čtyřech největších asistenčních společnostech působících v ČR (Europ Assistance, Global Assistance, Allianz Partners a Euro-Center) okolo 100 lidí. Stovky dalších pracovníků drží pohotovost na telefonu. „Nejčastěji se řeší problémy s nepojízdnými auty, konkrétně až 51 % zásahů, dále 40 % případů tvoří zdravotní komplikace a v 9 % se jedná o havarijní situace v bytech a domech,“ shrnuje statistiku Vladimír Fuchs, generální ředitel asistenční společnosti Europ Assistance a člen prezidia ČAAS.

 

Dojeďte bezpečně do cíle

Zimní počasí, ale také nepozornost a stres motoristů jsou během vánočních svátků častými příčinami nepojízdných aut, u kterých zasahují asistenční společnosti. Nejčastěji vyjíždí technici asistenční služby k poruchám motoru, defektům pneumatik a nefunkční autobaterii. „Klient nás kontaktoval 23.12. ve 22:00 po defektu obou pneumatik na levé straně jeho vozidla v Rakousku, když byl na cestě za rodinou do ČR. Klientovi jsme zajistili silniční službu, která odvezla obě pneumatiky do servisu a opravené mu je zase přivezla nazpět. Tím pádem klient nemusel nikam jezdit, ani nic řešit a současně ani nemusel platit za nové pneumatiky. Celá situace se podařila vyřešit během dvou hodin a klient stihl dojet včas na svátky k rodině,“ uvádí jeden z příběhů s dobrým koncem Zbigniew Macura, provozní ředitel Allianz Partners pro severní a východní Evropu a viceprezident ČAAS.

REKLAMA

 

Vánoce v exotice? Se zdravotní asistencí budete v klidu

 

Vánoční období znamená pro asistenční společnosti také větší počet případů zdravotní asistence. Řada lidí totiž tráví zimní svátky u moře nebo u příbuzných v zahraničí. Na cestovní asistenci se zaměřuje asistenční společnost Europ-Center. „O loňských Vánocích jsme řešili případ 54leté klientky, která byla s manželem na dovolené v Egyptě a dostala zde epileptický záchvat. Byla odvezena sanitou do naší preferované nemocnice, kde lékaři potvrdili diagnózu epileptického záchvatu a nechali si zde klientku jeden den na pozorování. Klientka byla propuštěna 23.12. a mohla si tak užít Štědrý den s manželem. Poté jsme od nich obdrželi SMS zprávu, ve které nám děkovali za vyřešení jejich situace, což nás velice potěšilo,“ popisuje jeden z vánočních asistenčních zásahů Vladislav Škop, zástupce Euro-Center a člen prezidia ČAAS.

REKLAMA

Ani zabouchnuté klíče vám Vánoce nepokazí

Z oblasti domácí technické asistence drží pohotovost havarijní služby (voda, plyn, topení a zámečníci). „Na Štědrý den ráno nás kontaktoval klient z bytového domu v Praze 9. Nahlásil koordinátorce asistenčních služeb, že ze stoupačky na chodbě domu stříká voda. V celém patře musela být vypnutá voda a byty v tomto patře byly odříznuté i od zdroje tepla. Koordinátorka zajistila poskytovatele služeb, který i přesto, že měl většinu posádky na výjezdu u velké havárie mimo Prahu, vyslal na místo servisního technika, který odstranil havarijní stav. Jelikož byla příčina problému daleko složitější a bylo potřeba zajistit i speciální díl, který v tyto dny nebyl nikde dostupný, domluvil se poskytovatel služeb se správcem domu na termínu dokončení po svátcích,“ vzpomíná Zbigniew Macura, provozní ředitel Allianz Partners pro severní a východní Evropu a viceprezident ČAAS. Jiný z řešených asistenčních zásahů popisuje Marek Jaroš, ředitel asistenční společnosti Global Assistance: „Zabouchnut si klíče na Štědrý večer je noční můra pro většinu z nás. Bohužel přesně taková smolná situace potkala loni našeho klienta z Prahy. Na místo jsme však dorazili včas, dveře otevřeli a tím pádem jsme nechali, doufám, přijít i Ježíška“.

Tisková zpráva ČAAS

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Ladislav Bělina: Jezdíte bez nehody? Povinné ručení se může i tak prodražit

Přestože náklady na pojistná plnění rostou, ceny povinného ručení zatím rostou jen mírně. Jak a kdy ovlivní rostoucí náklady pojišťoven ceny povinného ručení? Jaké limity pojištění zvolit pro dostatečnou ochranu při způsobené nehodě? Na otázky odpovídal Ladislav Bělina, vedoucí divize autopojištění Slavia pojišťovny.

Text: Jana Zámečníková

15. 12. 2017


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *