30. 09. 2013
Subjekty:
Nový televizní spot Ery režíroval Sam Tootal, autor reklam světových značek
Televizní spoty jsou součástí kampaně, která zahrnuje i printy, BTL a online do konce listopadu. Zatímco kampaň v televizi bude imageová, v dalších komunikačních kanálech Era představí konkrétněji nové internetové bankovnictví Era portál a zejména službu Osobní finance, která pomáhá řídit rodinné příjmy a výdaje. „Jsme rádi, že se nám podařilo docela nenásilnou formou zakomponovat záběry na obě služby Internetového bankovnictví i do televizních spotů,“ dodává k tomu Alice Filipovičová, manažerka Off-line komunikace Ery.
„Naším záměrem bylo ukázat, že každodenní správa financí a rodinný život jdou díky praktickým řešením od Ery dobře dohromady. Obsah spotů tvoří paralelní příběhy muže a ženy, nebo chcete-li otce a matky, kteří se ráno rozloučí a v závěru dne se opět doma potkají. Vidíme každodenní zdánlivě všední momenty, které tvoří podstatnou část života každého z nás. Ale jen to, že nebudeme zahlceni zbytečnými drobnými starostmi, nám umožní vidět běžnou krásu všedního dne, kterou jinak třeba ani nevnímáme,“ říká manažerka oddělení reklamy Era Andrea Hubáčková.
Režisérem TV spotů byl Brit Sam Tootal, který natočil řadu poutavých reklam například pro klienty jako BMW, Coca-Cola, Burberry, ESPN, Sharp a Sony. „Sam je mimochodem také výborný fotograf. Právě jeho vizuální nadání a osobitý styl rozhodly o spolupráci na spotech pro Eru,“ dodává Andrea Hubáčková.
Štáb natáčel spoty tři zářijové dny na různých místech v Praze (Nebušice, Vinohrady a centrum). Jednou z lokací byla i památkově chráněná Šalounova vila, kterou si postavil sochař Ladislav Šaloun poté, co vyhrál soutěž o pomník Mistra Jana Husa – původní ateliér totiž velikostí nevyhovoval rozměrům díla. Postprodukční práce trvaly více než týden.
REKLAMA