15. 12. 2017
Subjekty:
Nový slogan skupiny UniCredit: Banking that matters / Banka pro všechno, na čem záleží
Skupina UniCredit představuje nový slogan „Banking that matters / Banka pro všechno, na čem záleží“. Skupina bude slogan používat ve všech komunikačních aktivitách. Například v reklamních kampaních, u všech značek ze skupiny a v marketingových materiálech. A to ve všech zemích, kde skupina působí, v souladu s přístupem „Jedna banka, jeden UniCredit“.
Nový slogan vytvořila reklamní agentura Leagas Delaney Italia a bude přeložen do 12 jazyků.
„Banking that matters / Banka pro všechno, na čem záleží“ shrnuje firemní identitu skupiny UniCredit. Tedy poskytování produktů, služeb a poradenství, které ji odlišuje v každodenním životě, ať už jednotlivce, rodiny, malé firmy nebo velké společnosti.
Skupina UniCredit je významná evropská bankovní skupina s jednoduchým komerčním modelem, který těží z korporátního a investičního bankovnictví. UniCredit díky své rozsáhlé klientské základně, kterou tvoří 25 milionů klientů, poskytuje jedinečné služby ve své obchodní sítí v regionu západní, střední a východní Evropy.
Skupina nabízí spojení odborné znalosti na lokální a mezinárodní úrovně. Své klienty skupina UniCredit podporuje kdekoliv na světě a poskytuje jim bezkonkurenční přístup k nejvýznamnějším bankám na 14 klíčových trzích, jakož i v dalších 18 zemích po celém světě, kde skupina působí.
REKLAMA
Tisková zpráva UniCredit Bank