17. 04. 2018
Nový český start-up umí prodloužit záruku i zpětně
V polovině dubna byl spuštěn první český zákaznický portál Zárukomat.cz, který umožňuje spotřebitelům sjednání nadstandardních prodloužených záruk a pojištění pro širokou škálu výrobků. Zákazníci tak mají možnost online sjednat pojistnou ochranu kdykoli zpětně, před uplynutím standardní záruky. Portál je provozován společností Simplica a.s. v čele s ředitelem Tomášem Trnkou.
Ke vzniku Zárukomatu inspirovala Tomáše Trnku negativní osobní zkušenost. Postrádal službu, která by dokázala zpětně prodloužit záruku například k mobilním telefonům, bílé technice či k vybavení dílny a zahrady, a to nad rámec zákonné záruky. „Záruku dosud mohl zákazník prodloužit pouze u prodejce během samotné koupě, pokud vůbec. Když se nerozhodl hned a záruku nesjednal, tuto možnost navždy ztratil,“ říká Tomáš Trnka a dodává: „Proto jsme přišli se Zárukomatem. Místem, kde si záruku na své věci spotřebitel prodlouží nebo rozšíří nezávisle na e-shopech, obchodech, jejich lhůtách a provizích. Nejsme ani e-shop, ani servis, ani pojišťovna. Náš hlavní produkt je záruka, náš hlavní cíl je spokojenost koncového zákazníka.“ Součástí nabídky portálu je také zřízení pojištění náhodného poškození a odcizení.
Zárukomat působí jako nezávislý subjekt, který bezplatně propojí zákazníka s pojišťovnou. Financován je smluvními odměnami od dodavatelů. Nyní je jeho exkluzivním partnerem Allianz Assistance, která díky dlouholetému působení na trhu dokáže projektu zajistit jistotu a stabilitu.
Tisková zpráva Zárukomat