Čtvrtek 15. listopadu. Svátek má Leopold.

Nové technologie Mastercard umí pomáhat, Zoo Praha získala půl miliónu korun na ohrožené druhy

Banky MasterCard 23.10.2018 | 14:41 0 Komentářů

Unikátní platební kiosky významně pomáhají v pražské zoo. Pomocí dotykových obrazovek s integrovanou platební funkcí, které zavedla zoo ve spolupráci se společností Mastercard jako první na světě, bylo za první rok provozu vybráno 500 tisíc korun. Peníze směřují na záchranu čtyř ohrožených druhů, jmenovitě koně Převalského, gorily nížinné, gaviála indického a laoše.

„Podpořit tak krásné projekty je velká radost. Navíc když se u toho využijí moderní technologie. Vybraný půlmilion potvrzuje zájem lidí pomoci, ale také zájem o moderní technologie bezkontaktních plateb nebo digitální platby Masterpass. Zatímco hlavní sezóna v Zoo se chýlí ke svému závěru, sbírka nekončí a návštěvníci budou moci přispívat i nadále,“ uvedl generální ředitel společnosti Mastercard za Českou a Slovenskou republiku a Rakousko Miroslav Lukeš.

Největší část peněz lidé věnovali na chov gorily nížinné, ale ani gaviál indický, kůň Převalského nebo laoš nepřišli zkrátka.

Dotykové obrazovky s integrovanou platební funkcí byly do Zoo Praha instalovány ve spolupráci se společnostmi Mastercard a Ingenico v létě 2017. Jsou umístěny na pěti stanovištích v areálu a návštěvníci si sami mohou zvolit, na který projekt jejich příspěvek poputuje. Platbu lze provést dvěma způsoby, a to bezkontaktně platební kartou po přiložení ke čtečce nebo pomocí služby Masterpass při naskenování QR kódu. Oba způsoby platby jsou jednoduché, bezpečné a pohodlné.

Projekt kiosků rovněž v roce 2017 získal cenu Divoký Richard, kterou Zoo Praha každoročně odměňuje nejzajímavější projekty v oblasti podpory.

Další platební inovací podporovanou společností Mastercard je možnost nákupu vstupenek on-line do zoo přímo z pohodlí domova na webu https://vstupenka.zoopraha.cz/. Vyhnout se frontám lze při objednání a zaplacení platební kartou Mastercard nebo službou Masterpass. Další výhodou je, že platnost vstupenek je šest měsíců od okamžiku zakoupení.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.