CZK/€ 25.155 -0,32%

CZK/$ 23.470 -0,62%

CZK/£ 29.361 -0,01%

CZK/CHF 25.687 -0,48%

06. 03. 2017

0 komentářů

Subjekty:

Nové autopojištění je úspěšné, Allianz získává desítky tisíc nových klientů

 


 

Naše nové autopojištění je velmi úspěšné a po půl roce od jeho uvedení na český trh se o něj meziročně zvýšil zájem o 25 procent,“ říká člen představenstva Allianz pojišťovny Petr Hrbáček. Doslova zátěžový test absolvovali operátoři Call Centra, kterým kvůli uzavření nových smluv volalo o 100 procent víc motoristů. Obchodní zástupci pojišťovny na svých pobočkách oproti stejnému období loňského roku uzavírali o 50 procent více smluv.

Rostoucí zájem klientů rozptýlil i počáteční rozpaky externích partnerů, způsobený zejména nižšími provizemi. Aktivita tohoto prodejního kanálu připomíná pověstný plamínek, který neustále okysličuje sílící proud vzduchu. A vzhledem k tomu, že tento zájem neochabuje, už v létě se zřejmě z tohoto plamínku stane opět pořádná fagule. „Očekáváme, že externí partneři znovu začnou hrát při prodeji našeho autopojištění roli jednoho z důležitých distribučních kanálů,“ vysvětluje Hrbáček.

 
Navíc už je dnes jasné, že se Allianz splnil sen každé pojišťovny s licencí na tento produkt. Nové povinné ručení a havarijní pojištění totiž do této pojišťovny přivedlo i nové věrné klienty, kteří tak často nehavarují. „Pokud lidé, kteří k nám přešli, nejezdí příliš často, je logické, že ani nemají tolik šancí způsobovat ostatním, ale ani sobě, škodu. V praxi se nám tak potvrzuje to, o čem jsme ještě na podzim pouze teoretizovali – že do svých řad získáváme kvalitní řidiče s velmi malým škodným průběhem,“ konstatuje Petr Hrbáček. Dodává, že pět měsíců od zavedení novinky na českém pojistném trhu je zřejmé, že se Allianz vydala správným směrem, který bude držet i do budoucna. Nové autopojištění zachová i nadále a je přesvědčena, že touto cestou se zanedlouho vydá celý pojistný trh.

V následujícím období chce ještě přinést vylepšení konceptu svého autopojištění i řidičům, kteří za rok najedou hodně kilometrů. Tomuto novému konceptu přeje jak postupující digitalizace, tak i zjištění, že je opravdu férové požadovat pouze takovou sazbu, která odpovídá krytému riziku. Zkrátka, musí platit princip, kdo málo jezdí, nebo jezdí hodně, ale nemá škody, ten nemá důvod, aby hodně platil.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Roman Lux: Český bankovní trh dokáže rychle přebírat nápady a inovace z ostatních zemí

Roman Lux. Zdroj: Deloitte Jaká má český bankovní trh v rámci Evropské unie (EU) specifika? „Zásadní rozdíl vidím v „regionálnosti“ místních hráčů. Většina bank má silného zahraničního akcionáře a soustředí se tak pouze na český trh. Ostatní lokální hráči, snad s jednou výjimkou, vzhledem ke své velikosti […]

Text: Redakce

30. 12. 2021

povinné ručení

Povinné ručení, aneb na co si dát pozor

Povinné ručení je druh pojištění, kde nepojišťujeme krytí vlastní škody. Je to zákonem dané, povinné pojištění. Tímto pojištěním kryjeme vlastní odpovědnost za napáchané škody na majetku a zdraví jiných osob, způsobené naší jízdou.

Text: redakce

17. 09. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *