„Ještě víc se nám podařilo zjednodušit refinancování úvěrů. Naši klienti vždy dopředu vědí, se kterým ze tří úroků můžou počítat. Na našem webu si můžou hned spočítat, kolik s novým úrokem ušetří,“ říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Pětadvacetisekundový reklamní spot bude vysílat TV Nova, Nova Cinema a Fanda až do začátku května. Zároveň poběží i jeho patnáctisekundový sestřih. Mediamix tvoří také online podpora zahrnující bannery, PPC a CRM.
V nové televizní reklamě se objeví mladá dívka, kterou si diváci mohou pamatovat z minulé reklamy Zuno s tématikou pilates. Tentokrát nepředvede žádné akrobatické kousky, ale bude nakupovat oblečení pro svůj nový šatník. Mladý pár z předchozí reklamy bude nyní vystupovat v příjemném prostředí welness centra.
Zuno připravilo také nový designový koncept své produktové stránky s detailním popisem této nabídky.
V letošním roce online banka Zuno přišla se svěžím konceptem komunikace, který je založen na několika běžných životních situacích. Poukazuje v nich na jednoduchost bankovních operací přes internet nebo mobilní telefon.
REKLAMA
Kampaň připravila reklamní agentura Zaraguza Digital ve spolupráci s režisérem Jurajem Štepkou. Nákup mediálního prostoru zabezpečuje ZenithOptimedia. Aktivity v oblasti content marketingu zajišťují ve spolupráci s interním týmem Zuno agentury Black Apple (public relations) a Ponyhouse (content marketing).