Součástí kampaně jsou dva zbrusu nové spoty, jeden z nich je cílen primárně na ženy, druhý oslovuje co nejširší cílovou skupinu.
„Na jaro jsme zvolili téma zařizování bydlení. Reklamy jsou propojené. Cílem je zdůraznit to, že místo několika půjček je výhodnější vzít si pouze jednu s výhodnou úrokovou sazbou a takovou výší splátky, kterou si mohu dovolit,“ říká Ewa Golińská, Digital marketing and Communication Supervisor online banky Zuno.
Skupinka již známých protagonistů reklam Zuno se z kancelářského prostředí přemístila do bytu, respektive výtahu v domě mladé blondýnky a společně přinášejí nábytek a vybavení. To si mladá dáma pořídila právě díky jedné výhodné půjčce.
Na nové spoty se můžete podívat zde a zde
Kampaň startuje 6. dubna a poběží po celý rok střídavě s kampaní na refinancování nevýhodných úvěrů. Vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova a TV Prima, podpořen je bannery, PPC a Facebookem.
REKLAMA
Půjčku nebo refinancování je možné získat prostřednictvím webu www.zuno.cz nebo osobně na Chytrých adresách, které provozuje společnost Chytrý Honza.