CZK/€ 25.235 -0,12%

CZK/$ 23.616 -0,24%

CZK/£ 29.364 +0,02%

CZK/CHF 25.810 -0,65%

14. 08. 2012

0 komentářů

Subjekty:

Nová kampaň s Jiřím Mádlem a Markem Danielem… Fíííjoo!

 


 

Základem kampaně je série tří televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené do jednoho celku. Ve spotech se představí Jiří Mádl a Marek Daniel jako bratři, kteří jednoho večera zavítají do imaginárního baru El Fio. Prostřednictvím různých situací pak postupně představí jednotlivé služby Fio banky. 

 „Očekáváme, že kampaň osloví klienty, kteří jsou připraveni na změnu, a dále posílí povědomí o české značce Fio banka. Produkty, které nabízíme, nám získaly již přes 190 tisíc klientů, jejichž přírůstky tímto chceme ještě posílit,“ komentuje kampaň Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing  Fio banky.

Kampaň poběží v televizi, v tisku a na internetu od poloviny srpna do poloviny listopadu. Autorem scénářů TV spotů je Petr Kolečko, režie se ujal Petr Němeček. Producentem kampaně je Médea Creativity a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz

 


Související články

Do čeho investovat v době války?

Může se zdát, že mezi rizikem a nejistotou je pouze minimální rozdíl, ale není tomu tak. Riziko znamená, že lze na základě přiměřeného datového vzorku vyčíslit pravděpodobnost, zatímco v případě nejistoty je podobná kvantifikace nemožná. Geopolitické události se ze své podstaty pojí s nejistotou a mají širší paletu neznámých […]

Text: Redakce

25. 04. 2024


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *