CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

30. 09. 2015

0 komentářů

NN v novém televizním spotu sází na motivy blízké českému divákovi – houbaření a turistiku

 


 

pojišťovna a penzijní společnost podpoří produkt připojištění invalidity staronovým videospotem. Vznikl dotočením tematické produktové koncovky k původnímu videu s houbařem. „Zvolili jsme koncept dotočení produktového tag-onu a jeho napojení na stávající spot, protože původní kreativa se setkala s velkým ohlasem. Obsahově se nám nejlépe hodila ke komunikaci tématu a navíc se jedná o nejpopulárnější ze tří původních spotů. Na Youtube zaznamenal více než 1,5 milionu zhlédnutí,“ uvádí Eva Zábušek, šéfka marketingové komunikace NN.

Aktuální spot, stejně jako původní tři rebrandingové TV spoty, vytvořila pro NN pojišťovnu a penzijní společnost agentura Saatchi & Saatchi Prague. „Velký úspěch kampaně přisuzujeme tomu, že je humorná a především budí emoce. Pomohla nám s vytvořením image moderní a inovativní společnosti, která je specialistou na životní pojištění a penze,“ dodává Eva Zábušek.

Ve hře bylo více scénářů dotáčky. Nakonec zvítězila varianta s turistou, který spadne ze srázu a přistane na vozíku s houbami. Natáčení probíhalo v polovině srpna v lesích za Prahou. Přesto, že tři týdny před natáčením panovala úmorná vedra, den před akcí začalo vydatně pršet. Uvažovalo se dokonce o odvolání celého natáčení. Po diskusi s režisérem padlo rozhodnutí pokračovat. Scéna byla zakryta plachtou tak, aby nepršelo na herce a kamera nezabírala dešťové kapky.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

Nová NN startuje produktovou řadou NN Orange

Necelý rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová nabídka NN Orange. Spuštění proběhlo on-line 16. 7. 2020, kdy uplynulo 51 let od startu úspěšné mise Apollo 11, která změnila vztah lidstva k využívání technologií. Stejně tak NN mění dosavadní standardy v pojišťovnictví a přechází […]

Text: PR článek

27. 07. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *