CZK/€ 25.305 -0,06%

CZK/$ 23.413 +0,02%

CZK/£ 29.594 +0,24%

CZK/CHF 25.911 +0,38%

30. 03. 2015

0 komentářů

NN má novou šéfku marketingu a vývoje produktů

 


 

Kateřina svou kariéru v NN zahájila v roce 2011, kdy nastoupila na pozici obchodní ředitelky pro prodejní kanál Bankassurance (bankopojištění). Postupem času se stala také šéfkou obchodu pro firemní klienty a v roce 2014 přibrala pod svou správu také makléřský kanál. „Kateřina opakovaně prokázala, že je schopnou manažerkou, která si poradí i s velmi náročnými úkoly. Mám opravdu velkou radost, že naši nabídku přijala. NN zná velmi dobře, a to včetně jejích procesů, perfektně rozumí potřebám obchodu a zároveň má kreativní a strategické myšlení, což jsou předpoklady pro úspěšnou spolupráci,“ vysvětluje generální ředitelka NN Renata Mrázová.

Jako ředitelka marketingu a produktového vývoje NN bude mít Kateřina na starost strategický marketing, vývoj nových a řízení stávajících produktů životního pojištění, penze v České republice, business inteligence a on-line prezentaci NN. „Mým největším úkolem v nové pozici bude především posílení strategického marketingu směrem k proklientsky orientované NN a ještě větší propojení produktového vývoje s potřebami klientů,“ uvedla ke svému nástupu Kateřina Štěrbová.

Kateřina (46) má téměř 20 let zkušeností z bankovnictví, správy aktiv a poradenství. Před nástupem do NN pracovala v ČSOB Penzijním fondu jako obchodní a marketingová ředitelka, současně byla členkou představenstva. Vystudovala Vysokou školu ekonomickou v Praze a Wharton School of University of Pennsylvania, kde získala titul MBA. Ve volném čase ráda jezdí na kolečkových bruslích, lyžuje a zajímá se o jógu a módu.

Loading

Vstoupit do diskuze 0 komentářů

Zdroj a více informací: CII750.cz


Související články

8D: Týmové řešení problémů jako investice

Nejefektivnější programy snižování nákladů nutně nezačínají úmyslem náklady snižovat. Zlepšování procesů každopádně znamená finanční prospěch. Čím více je snižování nákladů ignorováno, tím větší jsou nakonec úspory, zaznívá v jedné z knih věnovaných neustálému zlepšování produktů a procesů. Jedná se o potírání plýtvání a škrty čehokoli, co nepřidává hodnotu, […]

Text: Radovan Novotný

Foto: Shutterstock

02. 10. 2023

Nová NN startuje produktovou řadou NN Orange

Necelý rok od spojení pojišťoven NN a Aegon přichází na trh společná produktová nabídka NN Orange. Spuštění proběhlo on-line 16. 7. 2020, kdy uplynulo 51 let od startu úspěšné mise Apollo 11, která změnila vztah lidstva k využívání technologií. Stejně tak NN mění dosavadní standardy v pojišťovnictví a přechází […]

Text: PR článek

27. 07. 2020


Diskuze k článku

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna, vyžadované informace jsou označeny hvězdičkou.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *