Středa 27. ledna. Svátek má Ingrid.

Nejúspěšnější škola vaření v České republice – Chefparade – přichází na Fundlift se svým novým projektem Chefparade Statek

Investice 23.08.2017 | 12:19 0 Komentářů

Společnost Chefparade působí na trhu od roku 2007 a s výrazným náskokem je největší školou vaření v České republice s tržním podílem zhruba 60 %. Chefparade představuje silnou značku s vybudovanou širokou zákaznickou komunitou zaměřující se na nové trendy ve vaření, zdravém stravování a aktivním trávení volného času. Na investiční platformě Fundlift nyní poptává financování formou emise 3letých dluhopisů ve výši čtyři a půl milionu korun s úrokovou sazbou 6 % a výplatou úrokových plateb pololetně.

Chefparade je zážitková a eventová firma s mottem přinášet lidem do života radost z dobrého jídla, výjimečných zážitků a příjemně stráveného času. Hlavní činností Chefparade je pořádání kurzů vaření a firemních akcí, např. teambuildingů. Společnost provozuje také obchod s kuchyňským vybavením a kvalitními surovinami Chefshop, organizuje oblíbený festival jídla a pití Foodparade a pořádá i akce pro děti, soukromé oslavy a party, nebo vaření pro turisty. Každoročně pak pod značkou Chefparade vznikají nové zajímavé projekty, díky kterým si společnost drží neohroženou pozici v segmentu kulinářských eventů.

„Chefparade je dlouhodobě nejúspěšnější škola vaření v České republice, která se těší neustále rostoucí oblibě. Společnost klade důraz na synergie svých projektů, díky kterým opakovaně oslovuje stejnou cílovou skupinu a každý nový projekt tak představuje významný potenciál pro další růst tržeb s nižšími náklady,“ uvádí CEO Fundliftu Radek Musil.

Chefparade na platformě Fundlift poptává financování na výstavbu a rozjezd nejnovějšího projektu – Chefparade Statek, který nabídne unikátní zážitkový prostor v prostředí venkova, kde si lidé vyzkouší přípravy jídla různými “outdoor” způsoby. Prostor statku bude koncipovaný jako vesnice, jehož středobodem bude velký stůl, u kterého se po přípravě a vaření všichni sejdou a spolu si vychutnají vlastnoručně připravené jídlo.

„Inspirací a motivací pro náš nový projekt Chefparade Statek jsou výsledky obdobného projektu sesterské Chefparade v Maďarsku, kde se statek těší velké oblibě a jednoznačně prokazuje, že po tomto inovativním způsobu skupinových akcí je silná poptávka,“ říká Marcel Vargaeštók, zakladatel Chefparade.

Projekt Chefparade Statek kombinuje silné stránky Chefparade, tedy její obrovskou základnu firemních zákazníků, silnou značku a škálovatelnost služeb. Společnost má dlouhodobá partnerství s velkými mezinárodními hráči z oboru, jako jsou například Ikea, Whirlpool, Fiskars, Weber nebo Tefal. Mezi její klienty pak patří celá řada českých poboček nejvýznamnějších světových korporátních institucí a největších českých společností. Chefparade Statek umožní nabídnout unikátní program pro dosavadní klienty a oslovit nové cílové skupiny, s cílem ještě více posilnit značku Chefparade a zvýšit ziskovost společnosti.

Již tento víkend, 26. – 27.8.2017 probíhá v zahradách Trojského zámku festival Foodparade organizovaný společností Chefparade, na který mají investoři, kteří stihnout na platformě Fundlift do pátečního večera investovat, VIP vstup zdarma.

Tisková zpráva: Fundlift

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.